جستجو کردن

بهترین روسری های حریر کرپ زنانه؛ ویژگی ها و کاربردها

در دنیای مد استفاده از پارچه های حریر کرپ برای انواع روسری و شال نشان دهنده اصالت و در حین حال زیبایی ست. پارچه کرپ حریر در حین سادگی به دلیل لطافت و بافت ظریف طرفداران زیادی دارد. بهترین روسری های کرپ حریر در سایت naaraaa.com را شما می توانید  در مدل های مختلف انتخاب و خریداری کنید که هم مقرون به صرفه بوده و نیز دوام و ماندگاری بالایی دارند.

روسری حریر کرپ

بهترین روسری های حریر کرپ

بهترین پارچه های حریر کرپ زنانه دارای بافت ظریف و با وزن سبک می باشد. یکی از دغدغه های خانم ها برای انتخاب و خرید روسری و شال، کدر شدن و عدم شفافیت روسری بعد از مدتی استفاده ست. همچنین برخی از روسری ها به دلیل جنس بی کیفیت بعد از مدتی استفاده دچار زدگی شده و وار رفتگی می شوند، که در پارچه های حریر کرپ مرغوب این مشکل وجود ندارد.

یکی دیگر از ویژگی ها و مزیت های روسری حریر کرپ ظاهر منحصر به فرد ساده آن است. به طوری که یک اکسسوری زیبا و لوکس برای همه سنین می باشد. همچنین خانم ها می توانند در آن در مجلس، اداره و یا هر مکان دیگر استفاده کنند.

پارچه کرپ از الیاف ابریشم درست شده است که بسته به نوع تراکم بافت می توان آن را از طیف سبک به سنگین دسته بندی کرد. با این حال روسری و شال حریر کرپ دارای بافتی ست که سطح چروکیده ای ایجاد می کند، که به دلیل ساختار منحصر به فرد آن، می تواند برای خانم هایی که علاقه مند به بستن شال و روسری به اشکال مختلف هستند، جذاب باشد.

روسری حریر کرپ

ویژگی ها و مزایای روسری های حریر کرپ نارا

انواع روسری های کرپ حریر در طرح های براق و شفاف تا سنگین و مات در سایت naaraaa.com موجود هستند. این روسری دارای رنگ بندی متنوع ( حداقل ۳۰ آلی ۳۵ رنگ به طور ثابت ) می باشند که طرح های مختلف و جذابی دارند. به طور کلی روسری های حریر نارا انتخاب را برای مصرف کنندگان باز گذاشته است. بنابراین با استفاده از تنوع محصول در رنگ و طرح می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

روسری حریر کرپ نارا علاوه بر داشتن جنس مرغوب، سبک و لطیف بوده و قابلیت ست شدن با اکثر لباس های مجلسی و رسمی را دارد. برای افرادی که به دنبال دوام و ماندگاری نیز هستند، این روسری یک محصول پرکاربرد و در حین حال یک اکسسوری شیک و مجلسی می باشد.  همچنین روسری حریر کرپ نارا هیچ‌گونه پرز ی به خود نمی گیرد.

روسری حریر کرپ

قیمت روسری حریر کرپ زنانه نارا

هر یک از قواره های این روسری در عرض های ۱۱۰، ۱۳۰ و ۱۴۰ سانتی متر هستند، که بسته به سن و سلیقه افراد مختلف می باشند. روسری های حریر کرپ نارا به صورت عمده و جزئی عرضه و به فروش می رسند. در صورت خرید به صورت تکی قیمت از ۲۰۰ تا ۲۶۰ هزار تومان بوده و برای فروش عمده به صورت جین بین  ۱۴۰ تا ۱۷۰ ( بسته به تعداد جین ) متغیر می باشد. در صورتی که قصد خرید این محصول  به صورت جین با تعداد بالا داشته باشید، این قیمت پایین تر خواهد بود.

روسری حریر کرپ

خرید و نحوه ارسال روسری حریر کرپ زنانه نارا

ارسال محصولات نارا به سراسر ایران  به صورت تکی و عمده هستند، که از طریق پست و تیباکس و غیره می باشد.  همچنین برای خارج از ایران از طریق شرکت های حمل معتبر و باربری به سه صورت حمل دریایی، هوایی و زمینی انجام می گیرد. در صورت خرید و یا سوال و کسب اطلاعات در زمینه صادرات و استعلام قیمت این محصول می توانید با کارشناس فروش ما در سایت naaraaa.com تماس بگیرید.

4 پاسخ

  1. روسری حریر کرپ واقعا انتخاب خوبی برای کسانی هستش که به صورت مداوم ازش استفاده می کنن و دلشون میخاد رنگ و رو روسری ثابت باشه

  2. روسری حریر کرپ رنگ های مختلفی داره . رنگ های روشن مناسب مهمونی و رنگ های تیره برای مکان های رسمی عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *