جستجو کردن

بهترین روسری حریر کرپ مشکی

روسری حریر کرپ مشکی یکی از جذاب ترین مدل های این روسری ست که برای  مکان های مختلف، مهمانی ها و اماکن اداری و استفاده روزمره کاربرد دارد. جنس حریر کرپ دارای دوام بالا و استحکام زیاد می باشد که رنگ و جنس آن تا چند سال بعد از استفاده هم به صورت ثابت می ماند. بهترین روسری های حریر کرپ مشکی در اندازه و مدل های مختلف در سایت naaraaa.com به صورت تکی و عمده عرضه و به فروش می رسد.

روسری حریر کرپ مشکی

ویژگی های روسری حریر کرپ مشکی

روسری های حریر کرپ مشکی دارای رنگ ثابت و شفاف است. به طوری که بعد از  گذشت چند سال شفافیت و رنگ خود را از دست نمی دهد. این روسری ها با ظاهری ساده و جذاب پوششی باکلاس و خاصی را به خانم ها می دهد. سادگی و اصالت از ویژگی های بارز این محصول می‌باشد. این روسری پرز نمی دهد و به راحتی قابل شستشوست.

روسری های حریر کرپ مشکی در اندازه های مختلف تولید می شود. قواره های موجود شامل عرض های ۱۱۰، ۱۳۰ و ۱۴۰ می باشند که در سایت نارا به شما عزیزان ارائه می شود.‌ همچنین این روسری ها به دلیل بافت نرم و لطیف مورد پسند و پرطرفدار است و برای همه سنین قابل استفاده می باشد.

روسری حریر کرپ مشکی

انواع روسری حریر کرپ مشکی

انواع مدل های روسری حریر کرپ مشکی که در سایت نارا نیز از فروش خوبی برخوردار هستند، موارد زیر هستند:

روسری حریر کرپ مشکی مجلسی

روسری حریر کرپ مشکی مجلسی شامل طرح های توردوزی، نگیندار و مرواریددوزی و غیره بوده که برای مجلس مناسب هستند.‌ این روسری به دلیل رنگ و دوام و سادگی که دارد، دارای جذابیت خاصی بوده و مورد پسند خانم های باوقار و سنگین پسند می باشد. روسری های حریر کرپ قابل شستشو هستند و به راحتی نیز اتو می شوند.

روسری حریر کرپ مشکی

روسری حریر کرپ مشکی ساده

این روسری نیز با توجه به بافت ظریف و نرم مناسب برای هر مکانی ست و به راحتی پرز نمی گیرد. همچنین رنگ آن ثابت است. بنابراین خانم ها می توانند در زیر چادر و یا از طریق گره زدن و یا در مدل های مختلف از آن استفاده کنند. در صورت لکه شدن می توان روسری را با استفاده از صابون و مواد شوینده سبک به راحتی شست.

روسری حریر کرپ مشکی

قیمت و‌ نحوه خرید روسری حریر کرپ مشکی

روسری های های حریر کرپ در مدل های متنوع مشکی در سایت نارا به صورت اینترنتی و حضوری قابل تهیه و خریداری می باشند. قیمت روسری حریر کرپ مشکی در سایت نارا بسته به سلیقه مشتریان و سایزهای مختلف این محصول متغیر  است.  سایز بندی  بر اساس نوع بزرگسال و خردسال متفاوت می باشد.

همچنین قیمت خرید به صورت تک برای روسری حریر کرپ مشکی ساده بین ۲۰۰ تا ۲۶۰ هزار تومان و برای خرید عمده و به صورت جین از ۱۳۰ تا ۱۷۰ هزار تومان  متغیر است. برای روسری مجلسی با توجه به خرج کاری که استفاده شده است، قیمت ها متفاوت می باشد. برای عمده فروشان و افرادی که قصد صادرات و خرید عمده این محصول در تناژ بالا ( تعداد جین بالا ) را دارند، قیمت پایین تر خواهد بود. این محصول به صورت جین و تکی به سرتاسر ایران و خارج از کشور از طریق پست، تیباکس و باربری قابل ارسال می باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هر گونه سوال در زمینه خرید انواع روسری مشکی حریر کرپ با پشتیبان فروش ما در سایت naaraaa.com تماس بگیرید.

 

 

4 پاسخ

  1. روسری حریر کرپ در هر صورت بی نظیره و به اصطلاح مرگ نداره .حالا چه مدل ساده باشه چه مدل تور دوزی و دیزاین شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *