جستجو کردن

آشنایی با بهترین روسری های حریر کریشه شاین با قیمت و کیفیت مناسب

روسری های حریر کریشه شاین یا روسری حریر کریشه لمه از اکسسوری های محبوب خانم های شیک پوش و جذاب است. این محصول خاص و کاربردی در همه مهمانی ها و مجالس کاربرد دارد و ظاهری اکتیو و زیبا را به فرد می دهد. برای اینکه این محصول را بهتر بشناسید و بتوانید بهترین روسری حریر کریشه شاین را جهت خرید انتخاب کنید، این مطلب ما را از سایت naaraaa.com دنبال نمایید.

روسری حریر کریشه شاین

روسری حریر کریشه شاین یا حریر لمه چیست؟

روسری از انواع پارچه های حریر با مدل لمه می باشد که دارای ایستایی و ظاهری خاص است، که البته شاید عده ای از خانم ها با آن کنار نیایند. زیرا که این روسری بافت نرم  و لطیفی دارد، و به هنگامی که روی سر قرار می گیرد سر خورده که می تواند نگهداری آن بر روی سر  رابرای عده ای از خانم ها چالش برانگیز کند.

با این  حال روسری حریر لمه یکی از اکسسوری های پرمخاطب و پرکاربرد می باشد که در حین سادگی می تواند  برای چند ساعتی در مهمانی ظاهر شما را زیبا و موقر نماید. این روسری ظاهری براق دارد و برای استفاده در شب و مجالس اداری و مهمانی های شب نشینی یک انتخاب خوب و برازنده است.

روسری حریر کریشه لمه

ویژگی روسری های حریر کریشه شاین نارا

درخشان بودن یکی از ویژگی های اصلی آن می باشد، و برای خانم هایی که به دنبال اکسسوری های براق برای مهمانی های شب هستند، این محصول هم شیک و مناسب است. همچنین دارای رنگ بندی متنوع بوده که می توان با توجه به سلیقه و نظر خود از آنها استفاده کنید.

روسری های شاین در مدل های مختلف لمه، شاین شنی، حریر اشکی در بازار موجود است. در سایت نارا این روسری در مدل های کریشه شاین و حریر اشکی در دو طرح ساده و پولک دوزی شده ارائه می گردد. قواره های موجود روسری حریر شاین معمولا ۱۳۵ بوده که با قیمت مناسب با هر سلیقه و رنگ بندی ( در بیش از پانزده رنگ متفاوت و جذاب ) در سایت نارا عرضه و به فروش می رسد.

جنس و ساختار روسری های شاین از ابریشم تنیده شده درخشان می باشد که با هر سلیقه و رنگ لباسی می توان آن را ست نمود.  از آنجایی که روسری کریشه شاین از جنس حریر و لکه پذیر بوده، برای شستشوی آن می توان از پودر صابون و شوینده های سبک استفاده کرد تا به بافت آن نیز آسیب وارد نشود.

روسری حریر کریشه شاین

قیمت روسری حریر کریشه شاین نارا

روسری های حریر کریشه شاین معمولا به صورت دولا پوشش مناسب را به خانم ها می دهد. با این حال می توان به صورت یک لایه نیز از آن استفاده کرد که پوشش بازتری دارد. قیمت روسری های حریر شاین با توجه به اندازه آن و نوع خرید به صورت تکی ۲۲۰ تا ۲۴۰ هزار تومان و عمده ۱۴۰ تا ۱۶۰ هزار تومان متغیر می باشد.

همچنین بسته به حجم و خرید به تعداد بالا قیمت این محصول به مراتب پایین تر خواهد بود‌. روسری حریر کریشه شاین در دو نوع ساده و مجلسی به خریداران در سایت نارا ارائه و عرضه می شود. رنگ بندی متنوع این روسری بین ۱۵ الی ۲۰ رنگ بوده که برای هر سنین و سلیقه ای مناسب و مورد استفاده قرار می گیرد.

روسری حریر کریشه شاین

نحوه ارسال روسری حریر کریشه شاین نارا

شما می توانید روسری های حریر کریشه شاین را از سایت naaraaa.com  به صورت اینترنتی خریداری کنید. همچنین خرید به صورت حضوری از از این فروشگاه امکان پذیر  است. تحویل و نحوه ارسال محصولات نارا از طریق تیباکس و باربری و پست خواهد بود.

در صورت هر گونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید انواع شال و روسری نارا می توانید با پشتیبان فروش ما در  naraaa.com ارتباط گرفته و یا از طریق شماره تماس موجود در سایت با ما در تماس باشید.

 

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *