جستجو کردن

شال حصیری؛ پوششی مناسب برای همه جا

یکی از پوشش های مناسب برای مکان های اداری و مهمانی که پوشش متفاوت و کاملی را به خانم ها می دهد، روسری و شال حصیری می باشد.  این شال به دلیل جنس نخی که دارد یکی از محصولات پرفروش و پرکاربرد بوده و در طرح و رنگ های مختلف در سایت naaraaa.com  با توجه به هر سن و سلیقه ای ارائه و عرضه می شود. در این مطلب شما را با  شال حصیری آشنا می کنیم.

شال حصییری

شال حصیری؛ ویژگی ها و کاربردها

این شال که معمولا به مدل و طرح شال پلیسه حصیری در بازار شناخته می شود، جنسی از نخ دارد. بنابراین برای استفاده در تابستان یکی از مناسب ترین شال ها می باشد. زیرا که به دلیل تراکم بافت کم و جنس نازک نخی، خنک بوده و حس لذت بخشی را در فصل تابستان به فرد می دهد.

به طوری که جریان هوا از بافت آن به خوبی عبور نموده و بسیار سبک و راحت است. شال حصیری در انواع طرح ها تولید و ارائه می شود. از مدل های شال حصیری می توان به طرح های منگوله دار و یا دور دوخت شده نیز اشاره نمود، که در نوع خود برای طرفداران این سبک و مدل جذاب و منحصر به فرد است.

دیگر اینکه این شال دارای رنگ بندی متنوع می باشد. به طوری که شما عزیزان می توانید انواع رنگ بندی شاد و جذاب این شال را در طرح های مختلف در سایت نارا مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را با هر طرح و رنگ و متناسب با سلیقه خود سفارش دهید. این شال برای همه استایل ها جذاب و قابل استفاده است، و  برای مهمانی ها، اداری و رسمی مناسب می باشد.

شال حصییری

ویژگی ها و مزایای خرید شال های حصیری نارا

  • جنس نخی محکم و بادوام
  • دارای تراکم کم
  • قیمت مناسب
  • فوق العاده سبک
  • دارای رنگ بندی خوب و متنوع
  • دور دوخت شده
  • دارای ابعاد ۲۰۰*۷۵ سانتی متر
  • استفاده روزمره، اسپرت، اداری و مهمان

شال حصییری

قیمت خرید شال حصیری نارا

شال پلیسه حصیری همچنین قیمتی منحصر به فرد دارد. به طوری که این شال به دلیل دوام و جنس خوب برای استفاده طولانی مدت، قیمت مقرون به صرفه ای دارد.  از آن می توان به دفعات در طول روز استفاده کرد، بدون آنکه صدمه ای به آن برسد.  با این حال توصیه می شود برای دوام بیشتر از شستشوی این روسری با آب داغ پرهیز نمایید.

قیمت این محصول به طور تکی ۱۰۰ هزار تومان و قیمت خرید عمده ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان متغیر می باشد. در صورت خرید برای مغازه و یا فروشگاه های عمده فروشی فی محصول کمتر از قیمت ذکر شده خواهد بود. رنگ بندی شال پلیسه حصیری نارا دارای  رنگ بندی شاد و جذاب بوده و در ۱۰ الی ۱۵ رنگ همواره موجود است.

شال حصییری

نحوه ارسال شال پلیسه حصیری نارا

شما می توانید انواع شال و روسری نارا در این سایت به صورت اینترنتی و نیز حضوری تهیه فرمایید.  در صورت سفارش امکان ارسال بار از طریق پست، تیباکس و باربری ارسال محصول به سرتاسر ایران و خارج از کشور مقدور است.

در صورت خرید به صورت تکی و عمده و یا هر گونه کسب اطلاعات در این زمینه شما می توانید با پشتیبان و مشاور فروش ما در سایت naaraaa.com ارتباط بگیرید و سوالات خود را بپرسید. پشتیبان ما به صورت تلفنی ( از ساعت ۸ صبح- ۱۲ شب ) و به صورت آنلاین و شبانه روز ، حتی در روزهای تعطیل در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

 

 

 

 

4 پاسخ

  1. شال حصیری واقعا انتخاب خوبی برای فصل تابستون هستش چون هم خنکه و هم اینکه پوشش کافی رو داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *