جستجو کردن

انواع مدل های شال پلیسه با قیمت خوب

شال های پلیسه یکی از پوشش های مناسب برای خانم های ساده پسند است. این شال در انواع مختلف با توجه به نوع جنس و ضخامت پارچه در طرح های مختلف در بازار موجود می باشد. با این حال اگر به دنبال ظاهری ساده و هم به روز در بین  انواع مدل های شال پلیسه با قیمت و کیفیت خوب و با هر رنگ و سلیقه ای هستید. نیز می خواهید انتخابی خوب و خریدی رضایت‌بخش داشته باشید،  این مطلب از سایت naraaa.com  را تا انتها مطالعه کنید.

شال پلیسه

شال پلیسه؛ انواع و کاربردها

با وجود به روز شدن و افزایش تنوع در صنعت مد و پوشاک، هنوز هم شال های پلیسه یکی از پرطرفدارترین در بین انواع شال و روسری ست. زیرا هم دارای انواع مختلفی می باشد و هم اینکه برای هر استایل و موقعیت متفاوت مناسب و قابل استفاده است.

شال پلیسه ها معمولا از جنس نخی هستند، که البته برخی از آنها هم حریر و نیز ابریشم می باشند.  شال پلیسه ها همچنین برای هر نوع تیپ و استایلی طراحی شده اند. به طوری که افراد با تیپ و استایل های کژوال و اسپرت  می توانند از آن در هر مکانی از جمله مهمانی های ساده ،رسمی، غیر رسمی و  روزمره استفاده کنند.

از ویژگی های دیگر شال های پلیسه می توان گفت که استایل منحصر به فردی به فرد می دهند و برای همه فصول مناسب هستند. معمولا شال های نخی پلیسه برای تیپ های اسپرت مناسب بوده و جنس حریر و ابریشم آن به ترتیب برای استایل های رسمی و مجلسی قابل استفاده می باشند.

شال پلیسه های ریز ساده، پلیسه درشت ساده، پفکی و یا صدفی و جناقی و سایر مدل ها از انواع این محصول هستند. همچنین مدل های گلدار، منگوله دار و غیره طرح های مختلف در انواع مدل های شال پلیسه است که در جای خود استایل ایده آل و منحصر به فردی را به خانم های خوش سلیقه و به روز می دهد. شما می توانید انواع مدل های شال پلیسه را در سایت naaraaa.com مشاهده کنید.

شال پلیسه

ویژگی ها و مزیت های شال پلیسه نارا

شال های پلیسه نارا معمولا ایستایی خوبی بر روی سر دارند. به طوری که در طولانی مدت بر روی سر نگه داشته شده و سر نمی خورند. همین ویژگی باعث شده تا از میزان اصطکاک خوبی برخوردار باشند. همچنین خطای دیدی که این شال ها برای مخاطب ایجاد می کند، برای افرادی که صورت ریز و کوچکی دارند ظاهری توپر را نمایش می دهد. همچنین  افراد با صورت های تپل برای اینکه صورت شان لاغرتر نشان داده شود، می توانند از این شال استفاده کنند.

به طور کلی شال پلیسه های نارا شامل ویژگی های زیر هستند:

  • عدم سرخوردگی در استفاده طولانی مدت
  • شستشوی راحت و آسان
  • خوش ایستا و خوش پوش
  • مناسب با هر استایل
  • دوام خوب
  • مناسب برای فصول گرم
  • رنگ بندی متنوع

شال پلیسه

قیمت و نحوه خرید شال پلیسه نارا

انواع شال پلیسه های نارا از  محصول داخلی و تولید یزد بوده که در طرح های ساده و مجلسی را شما می توانید با یک قیمت خوب و به صرفه خریداری کنید. زیرا که تنوع این محصول به قدری ست که خرید عمده برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. این شال همچنین به دلیل طراحی خاص و جنس خوب و محبوبیتی که دارد، و نیز شستشوی آسان و راحت انتخابی مناسب و امن  می باشد.از این رو با یک بار خرید می توانید به مدت طولانی از آن استفاده کنید.

خرید و سفارش انواع شال پلیسه از سایت نارا به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. در صورت خرید عمده شما می توانید از مزایای تخفیف های ویژه ما در سایت نارا نیز بهره مند شوید. نحوه ارسال محصولات نیز به صورت پست، تیباکس و باربری و حمل ( دریایی، زمینی و هوایی ) به سراسر ایران و خارج از ایران مقدور می باشد.

شال پلیسه

جهت سفارش به صورت تک و عمده و هر گونه سوال و نیز کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با پشتیبان فروش ما در سایت naaraaa.com تماس بگیرید.

ساعت تماس با پشتیبان ما همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ شب و پیام از طریق سایت و شبکه های مجازی و به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته می باشد.

 

 

 

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *