جستجو کردن

شال حریر کرپ نگین دار؛ اکسسوری شیک و ساده برای خانم ها

برای خانم های شیک پوش که به دنبال یک اکسسوری ساده و در حین حال جذاب در بین انواع شال هستند، جنس حریر کرپ همواره جزو پرطرفدارترین ها می باشد. در صورتی که بخواهید از بین انواع شال و روسری حریر کرپ برای مجلس یکی را انتخاب کنید، از بهترین گزینه ها شال حریر کرپ نگین دار می باشد.

ما در ادامه این مطلب از  naaraaa.com مدل هایی از شال حریر کرپ نگین دار را که در این سایت نیز موجود هستند را به شما معرفی می کنیم تا شما با آشنایی هر چه بیشتر بتوانید انتخابی مناسب و خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

شال حریر کرپ نگیندار

روسری و  شال های حریر کرپ

به جرات می توان گفت یکی از مجلل ترین و شیک ترین اکسسوری ها برای انواع شال و روسری، حریر کرپ می باشد. بسیاری از خانم ها دوست دارند تا روسری و شال خود را با انواع لباس ها ست کنند، و روسری و شال های حریر کرپ مناسب برای انواع لباس ها و استایل هاست.

این محصول به دلیل تراکم بافت ظریف و جنسی از ابریشم یک اکسسوری لوکس بوده و با هر لباسی ست می شود. همچنین جنس نرم و لطیفی که دارد باعث شده تا محبوبیت زیادی در بین خانم ها با انواع سلیقه داشته باشد.  شال و روسری های حریر کرپ همچنین رنگ بندی درخشان و چشم نوازی داشته و از سبک و شفاف تا سنگین و مات در بازار موجود می باشد.

شال حریر کرپ نگیندار

شال حریر کرپ نگین دار مجلسی

شال های حریر کرپ در طرح ها و مدل های مختلف موجود هستند، که از برجسته ترین آنها می توان به شال حریر کرپ نگین دار اشاره کرد. این اکسسوری در دو نوع ساده و مجلسی بوده و طرح های آن با توجه به دوخت و نگین به کار رفته در آن مختلف می باشد.

شال های کرپ نگین دار دارای بافتی مقاوم و دوامی عالی هستند. انواع نگین با اندازه و سایز و به شکل های مختلف در این شال به کار رفته است. نگین های کار شده درخشان و براق هستند و از این رو برای مناسبت های رسمی و غیر رسمی و با هر استایل ست می شوند. طرح های مجلسی این نوع شال از رنگ بندی مناسب برخوردار هستند.

انواع شال حریر کرپ نگین دار نارا

استفاده از نگین های مختلف نظیر نگین های درشت، باریک ، لوئی و خزه ای و غیره با توجه به نوع طرح و سلیقه هر فرد متفاوت بوده که در سایت نارا موجود می باشد. یکی از مواردی که باید در انتخاب این شال نهایت دقت را به عمل آورده، استفاده از نگین های محکم و درخشان است.

شال های حریر کرپ نارا دارای نگین های مقاوم بوده و طراحی منحصر به فرد دارند. همچنین دارای رنگ بندی مختلف هستند که بر اساس سلیقه و نظر افراد می توان از آن در مجلس و یا انواع لباس های رسمی و حتی کژوال از آن استفاده نمود.

شال حریر کرپ نگیندار

خرید و قیمت انواع شال حریر کرپ نگین دار نارا

خرید مستقیم و بدون واسطه انواع شال حریر کرپ از تولید کننده یک راهکار خوب و هوشمندانه برای افرادی است که قصد دارند تا با قیمتی مناسب محصولات با کیفیت و بادوام را به طور عمده خریداری کنند.

از آنجایی که سایت نارا از تامین کنندگان اصلی در حوزه انواع پوشاک و شال و روسری حریر کرپ می باشد. همواره سعی داشته تا با تولید بخشی از محصولات خود به مخاطبان کمک کند تا با هزینه کمتر و قیمتی مناسب بتوانند خریدی راحت و‌کم هزینه تر را تجربه کنند.

شال حریر کرپ نگیندار

انواع شال حریر نگین دار با قیمت تک فروشی از ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان و برای عمده فروشی از ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر می باشد. با این حال برای خرید های عمده با تعداد جین بالا این قیمت به مراتب کمتر خواهد بود.

نحوه ارسال محصول از سایت نارا از طریق پست، تیباکس، باربری و حمل هوایی، زمینی و دریایی به سرتاسر ایران و سایر کشورها امکان پذیر و قابل دسترس  است. شما می توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر برای نحوه خرید و استعلام قیمت و هر گونه سوال در این زمینه با پشتیبان فروش ما در سایت naaraaa.com تماس بگیرید.

شال حریر کرپ نگیندار

ساعات پاسخگویی تلفنی همه روزه  از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب و جهت ارسال پیام به صورت آنلاین و شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل امکان  پذیر می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

4 پاسخ

  1. جنس حریر کرپ به تنهایی هم یه کار شیک و زیبا هستش وقتی که با نگین هم ترکیب بشه عالی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *