جستجو کردن

قیمت روسری جواهر دوزی شده کوپرا با کیفیت اصل

روسری های جواهر دوزی شده همواره جذاب و پرطرفدار هستند. برای خانم هایی که به دنبال شیک پوشی و زیبایی هستند و می خواهند خاص به نظر برسند، استفاده از روسری جواهر دوزی شده کوپرا یک اکسسوری مناسب برای همه فصول می باشد. این روسری با دوخت جواهر، استایل اصیل و جذابی را به خانم ها می دهد. با این حال کیفیت و جنس محصول مهم ترین مشخصه برای تعیین قیمت روسری جواهر دوزی شده کوپراست. همچنین می توان با یک سری ویژگی های خاص اصل و با کیفیت بودن آن را تشخیص داد.

روسری جواهر دوزی شده

روسری جواهر دوزی شده کوپرا؛ ویژگی ها و کاربردها

جنس نسبتا گرم و سبک روسری کوپرا آن را برای همه فصول مناسب نموده است. بنابراین برای خانم هایی که قصد دارند تا برای انتخاب روسری مقرون به صرفه تر عمل کنند، و نیز روسری در همه جا به ویژه در مجالس و مهمانی ها برایشان  قابل استفاده باشد، انتخاب روسری جواهر دوزی شده کوپرا را پیشنهاد می کنیم.

این روسری ایستایی خوبی دارد، و هنوز هم جزو اکسسوری های شیک و به روز می باشد. کوپرا در واقع نوعی ریون که با نام های ابریشم آمونیا یا بمبرک نیز معرفی می شود. یکی از مزیت های روسری کوپرا اصل به سایر اجناس دیگر اینکه جریان هوا را به خوبی عبور داده و تعریق را کاهش می دهد. زیرا که از داخل حالت نخی دارد.

این روسری تقریبا درخشان بوده و البته کمی چروک پذیر نیز می باشد. با این حال پرز نمی دهد و دارای حالت کمی کشسانی و آبرفت  بوده که می تواند به شما در شناسایی جنس اصل و با کیفیت کمک کند. این روسری همچنین جنسی سبک و لطیف دارد و از بافت ظریفی نیز برخوردار است.

این روسری در انواع طرح و مدل ها وجود دارد که یکی از آنها طرح جواهر دوزی شده می باشد که در نوع خود بی نظیر است. انواع جواهرات و سنگ ها با تزیینات متفاوت و بسته به سلیقه مشتری دیزاین شده و متفاوت هستند. از سری جواهرات کار شده در این روسری می توان به انواع سنگ های قیمتی و مروارید و غیره اشاره کرد. روسری جواهر دوزی شده کوپرا برای مهمانی های رسمی و نیمه رسمی و با استایل های استایل و رسمی مناسبت بیشتری دارد.

روسری جواهر دوزی شده

روسری جواهر دوزی شده کوپرا از برند نارا

تنوع محصولات نارا در بین روسری جواهر دوزی شده بسیار است. زیرا که طرح های این روسری اغلب دست دوزی شده و محصول برند نارا می باشد که با توجه به سفارش مشتریان ارایه می شود. بنابراین هر مشتری می تواند با توجه به طرح پیشنهادی محصول خود را سفارش دهد.

قواره موجود برای روسری جواهر دوزی شده کوپرا در فروشگاه نارا ۱۱۰ سانتی متر و دارای جنسی محکم با ایستایی خوب می باشد. همچنین عدم پرزدهی و نیز درخشندگی خاص یکی دیگر از ویژگی های این روسری ست.

روسری جواهر دوزی شده

قیمت و خرید بدون واسطه روسری جواهر دوزی شده کوپرا از سایت نارا

قیمت روسری های جواهر  دوزی شده نارا با توجه به اینکه تولید و دست دوز خود این برند می باشد. درای قیمتی مناسب تر از بازار رقابتی بوده و دارای کیفیت خوبی نیز است. شما می توانید روسری های جواهر دوزی شده کوپرا را با قیمت  عمده ۳۹۵هزار تومان، بدون واسطه از سایت نارا خریداری کنید.

نحوه ارسال بار از طریق پست و تیباکس و  هر یک از روش های حمل ( دریایی، هوایی، زمینی)، به سراسر کشور و خارج از ایران امکان پذیر است. جهت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و استعلام قیمت و سوالات دیگر در این زمینه می توانید با پشتیبان و کارشناس فروش ما در سایت naaraaa.com تماس بگیرید.

روسری جواهر دوزی شده

ساعات پاسخگویی تلفنی همه روزه  از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب و جهت ارسال پیام به صورت آنلاین و شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل امکان  پذیر می باشد.

 

 

 

4 پاسخ

  1. روسری جواهر دوزی خیلی لوکس و زیبا هستش در صورتی که متریال با کیفیت و دوخت تمیز داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *