جستجو کردن

بهترین طرح های روسری حریر کرپ برای مدل های مجلسی و ساده

از آنجایی که در کشور ما ایران روسری یکی از اکسسوری های ضروری برای خانم هاست. بنابراین برای داشتن استایل جذاب با روسری نیازمندیم  یک انتخاب مناسب داشته باشیم. روسری حریر کرپ یکی از پرطرفدارترین در بین انواع روسری می باشد که به دلیل ایستایی خوب، و هم جنس و ظاهر محبوبیت زیادی دارد.

روسری حریر کرپ

این روسری طرح های متنوعی دارد که برخی از آنها مناسب مجلسی و نیز برای استایل های رسمی، نیمه رسمی و کژوال استفاده می شود. ما در این مطلب از سایت naaraaa.com قصد داریم تا به شما بهترین طرح های روسری حریر کرپ را معرفی کنیم که در انواع مدل های مجلسی و ساده این روسری و برای هر استایلی مناسب هستند.

انواع مدل های روسری حریر کرپ

روسری های حریر کرپ مدل های مختلفی دارد که می توان آن را با مواردی چون نگین، کریستال و مروارید و غیره طراحی و دیزاین نمود. روسری حریر کرپ به دلیل لطافت بسیار مناسب محبوبیت زیادی دارد و به راحتی روی سر نمی لغزد و خوش ایست و با دوام است.

انواع مدل های روسری حریر کرپ دو نوع مجلسی و ساده هستند که هر کدام رنگ، طرح و دیزاین خاص خود را دارند.  در سایت نارا نیز  طرح های مجلسی و ساده از نوع روسری حریر کرپ متفاوت هستند که با توجه به نظر و سلیقه مشتری ارائه شده اند.

روسری حریر کرپ

مدل روسری حریر کرپ مجلسی زنانه و دخترانه

روسری های حریر کرپ در قواره و اندازه های مختلف برای استایل های دخترانه و زنانه موجود هستند. قواره روسری حریر کرپ در سایت نارا با قواره های ۱۱۰، ۱۳۰ و ۱۴۰ سانتی متر می باشند. طرح های مجلسی این روسری با سنگ های زینتی از جمله مروارید، جواهرات، کریستال دیزاین شده و در برخی از آنها نیز می توان طرح های دانتل و دور دوزی شده و غیره را مشاهده کرد.

روسری حریر کرپ مجلسی بهترین ایده برای خانم های با سلیقه و اصیل می باشد که دوست دارند علاوه بر پوشش مناسب، ظاهری جذاب و استایلی منحصر به فرد داشته باشند. این روسری با لطافت و نرمی خاصی که دارد کلاس و پرستیژ متفاوتی را می بخشد و ظاهر خانم ها را هر چه شاداب تر و هنرمندانه تر در مهمانی ها و مجالس نشان می دهد.

روسری حریر کرپ

مدل روسری حریر کرپ ساده زنانه و دخترانه

مدل ساده دخترانه و زنانه روسری های حریر کرپ سبک دیگری از این نوع اکسسوری می باشد که در سایت نارا با طیف رنگی بسیار ارائه می شود. این روسری جنس نرمی دارد و به خاطر لطافت و بافت ظریف آن پوشش متفاوت و در حین حال ساده و زیبا را به فرد می بخشد.

این روسری همچنین به دلیل چنین ساختاری رویه کمی لغزنده دارد. از روسری های حریر کرپ می توان در مراسم اداری و یا مناسبت های رسمی و غیر رسمی استفاده کرد. همچنین برای انواع استایل اسپرت و کژوال و غیر مناسب می باشد. شما می توانید انواع مدل روسری های مجلسی و ساده در طرح و رنگ های مختلف در سایت نارا با توجه به سلیقه خود سفارش دهید.

روسری حریر کرپ

قیمت و نحوه سفارش مدل روسری های حریر کرپ از سایت نارا

خرید عمده و مستقیم یکی از راهکارهای منطقی و مناسب برای خرید روسری حریر کرپ با قیمت مقرون به صرفه می باشد. سایت نارا انواع روسری حریر کرپ زنانه و دخترانه را با قیمت تک و عمده به مشتریان خویش ارائه می دهد.

رنج قیمت های تک فروشی بین ۲۰۰ تا ۲۶۰ هزار تومان و برای فروش عمده از ۱۴۰ تا ۱۷۰ هزار تومان است. در صورت خرید به تعداد جین بالا ( صد عدد بیشتر ) قیمت عمده برای مشتریان و خریداران ارزان تر می باشد. نحوه ارسال سفارش از طریق هریک از روش های حمل، پست و تیباکس برای مشتریان امکان پذیر خواهد بود.

شما می توانید برای  ثبت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه خرید انواع روسری کرپ حریر و سایر محصولات با کارشناس فروش ما در سایت naaraaa.com تماس بگیرید.

ساعات پاسخگویی تماس در سایت نارا همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب، حتی در روزهای تعطیل نیز امکان پذیر است.

 

4 پاسخ

  1. جنس حریر کرپ اولین انتخاب من برای روسری هستش. مدل ساده برای روزمرگی و مدل نگین و کریستال برای مجالس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *