جستجو کردن

آشنایی با بهترین شال حریر کریشه مشکی

شال و روسری حریر مشکی از اکسسوری شیک و باوقار برای هر مجلس و مهمانی می باشد. بنابراین با هر استایلی مناسب و ست می شود. ما در سایت naaraaa.com بهترین شال های حریر کریشه مشکی را به شما معرفی می کنیم که می تواند برای شما انتخابی خوب و مناسب باشد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

شال حریر کریشه شاین

شال حریر کریشه لمه یا شاین

یکی از شیک ترین و خوش ایست ترین انواع شال می توان به حریر کریشه لمه یا شاین است که برای هر لباس و استایلی جور می شود. این شال یک تن پوش عالی برای همه خانم های خوش پسند می باشد. ظرافت و زیبایی که بافت این شال دارد، ظاهری جذاب را به هر خانم شیک پوش و ساده ای می بخشد.

با وجود اینکه جنس این شال دوام‌ خوبی دارد. با این حال بهتر است که برای نگهداری و مراقبت هر چه بیشتر، آن را با آب خنک و ملایم و به صورت دستی شستشو دهید‌. شال های حریر کریشه به دلیل براقیت و بافت لمه که دارند به حریر لمه یا شاین معروف هستند. شال های حریر کریشه لمه یا شاین شامل انواع مدل های مجلسی و ساده می باشد که برای هر استایل زنانه و دخترانه مناسب هستند.

شال حریر کریشه شاین

ویژگی شال حریر کریشه لمه یا شاین مشکی نارا

شال های حریر کریشه لمه دارای طرح ها و رنگ های مختلف است. با این حال شال حریر کریشه لمه یکی از شیک ترین و لاکچری ترین انواع اکسسوری می باشد. طرح های این شال متنوع است. از شال حریر مشکی برای مجالس و مهمانی ها استفاده می شود.

از اصلی ترین ویژگی های این شال می توان به ایستایی خوب آن اشاره نمود. همچنین به خوبی روی سر فیکس می شود‌.شال حریر کریشه لمه یا شاین مشکی از اکسسوری های زیبا با دوام نسبتا خوب و مقاوم می باشد. با این حال توصیه می شود برای شستن آن از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.

شال حریر کریشه شاین

قیمت و نحوه خرید شال حریر کریشه لمه یا شاین مشکی

با توجه به اینکه شال حریر کریشه مشکی  یک اکسسوری زیبا با طرح هنری می باشد. نسبت به سایر جنس ها از قیمت کمی بالاتر برخوردار است. این شال با دیزاین ها مختلف طراحی و تولید می شود. دیزاین هایی مانند انواع سنگ های تزئینی که جذابیت منحصر به فردی دارد.

نحوه قیمت گذاری انواع شال حریر کریشه با توجه به نوع طرح و مدل متفاوت است. برای شال حریر کریشه مشکی برای تک فروشی ۲۰۰ هزار تومان و قیمت عمده ۱۲۰ هزار تومان می باشد. در صورت خرید زیاد ( تعداد جین بالای صد تا) قیمت آن به مراتب کمتر خواهد بود‌.‌ قواره های شال حریر کریشه مشکی موجود در سایت نارا در ابعاد ۲۰۰*۷۵ سانتی متر هستند.

شال حریر کریشه شاین

ارسال انواع شال حریر کریشه در رنگ های متنوع و از جمله مشکی در سایت naaraaa.com  از طریق پست، تیباکس و باربری به سراسر ایران و خارج از کشور امکان پذیر بوده و فروش به صورت آنلاین و حضوری می باشد.

شما می توانید جهت هر گونه اطلاعات در مورد خرید و نحوه سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناس فروش ما در سایت نارا تماس بگیرید. ساعت پاسخگویی همه روزه به صورت آنلاین و تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب برای شما عزیزان امکان پذیر است.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *