جستجو کردن

روسری نخی گلدار؛ طرحی متفاوت و انتخابی نو

یکی از بهترین مدل ها و طرح هایی که در دنیای مد در بین انواع روسری بسیار محبوب و همواره به روز است، روسری های با طرح گل می باشد. روسری نخی گلدار مناسب همه فصول بوده و برای هر رنگ و سلیقه و استایلی جذاب و ست می شود.

سایت naaraaa.com با ارائه انواع روسری های نخی گلدار در جهت تولید و تامین مستقیم، و نیز جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان گرامی در تلاش است تا همواره بهترین مدل ها را به لحاظ کیفیت و قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در ادامه شما را با ویژگی های این محصول از فروشگاه نارا آشنا می کنیم.

روسری نخی گلدار

روسری نخی گل گلی؛ ویژگی ها و کاربردها

این روسری انتخاب یک بانوی ایرانی و شایسته است. روسری های نخی گلدار  از زمان ها پیش در کشورهایی نظیر ایران و آسیا یکی از پوشش های اصیل و جذاب می باشد. با تنوع مد و سلیقه انواع طرح های این روسری به بازار عرضه می شود که از جذابیت و طراحی بی نظیری برخوردار هستند. این روسری برای انواع استایل ها و برای هر مکانی، ادارای، رسمی و غیره مناسب می باشند.

روسری با جنس نخی معمولا از الیاف طبیعی مانند پنبه می باشد که بسیار نرم و لطیف است. همچنین به دلیل سبکی جنس برای قرار گرفتن بر روی سر راحت بوده و سر نمی خورد. دیگر آنکه فیلتر هوایی که پارچه هایی مانند نخ پنبه دارند، امکان تهویه و عبور جریان هوا را به داخل راحت تر نموده و مناسب برای انواع آب و هوا و فصول می باشد. ضمن آنکه روی سر  به خوبی نگه داشته شده و سر نمی خورد.

روسری نخی گلدار

انواع روسری نخی با طرح گل نارا

روسری های گلدار نارا دارای طرح های متنوع هستند که در طیف رنگی گسترده ای به عزیزان ارائه می شود. این روسری خاص و منحصر به فرد بوده و استایل جذابی را به هر فرد با هر سلیقه می دهد. جنس روسری های نخی گلدار نارا از نخ ابریشم  است و بسیار نرم و لطیف می باشند.

انواع روسری نخی گلدار نارا دارای طرح های عالی ست که هر سلیقه ای آن را می پسندد. روسری های های نخی در اندازه و قواره های مختلف ارائه می شوند. از جمله قواره های موجود در این فروشگاه برای روسری نخی با طرح گل در قواره ۱۴۰ سانتی متر هستند.

روسری نخی گلدار

به طور کلی ویژگی های روسری های نخی با طرح گل برند نارا دارای ویژگی های زیر هستند:

  • خوش ایستا
  • نرم و لطیف
  • جنس ابریشم
  • تنوع طرح زیاد
  • طراحی منحصر به فرد ( مختص برند نارا )
  • قواره استاندارد 140 و 120 سانت

تنوع طرح های گل روسری در سایت نارا برای همه سنین مناسب است و به صورت گل های ریز و درشت خودنمایی می کند. همچنین انواع مدل های روسری گلدار زنانه و دخترانه مجلسی با طرح و رنگ مختلف توسط این سایت  ارائه می شود.

روسری نخی گلدار

قیمت و سفارش روسری های طرح گل نارا

روسری های گلدار نخی شامل انواع مدل های طرح اسپرت، رسمی و غیره هستند که شما می توانید در سایت نارا آن را با قواره ۱۴۰ و با کیفیت خوب و قیمت مناسب خریداری کنید. قیمت تک برای روسری گلدار ۲۴۵ هزار تومان و به صورت عمده ۱۷۸ هزار تومان می باشد.

نحوه ارسال کالا به مشتریان در سایت نارا به صورت حضوری و از طریق هریک از راه های حمل دریایی، زمینی و هوایی ( پست، تیباکس و باربری ) به سایر نقاط کشور و سرتاسر جهان می باشد. شما می توانید انواع روسری نخی گلدار را به صورت آنلاین و بدون واسطه از شرکت تولید و تامین نارا و با قیمت ارزان تر تهیه کنید.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و خرید انواع روسری نخی گلدار نارا با پشتیبان فروش ما در سایت naaraaa.con تماس بگیرید. ساعت تماس و ارتباط با کارشناس فروش ما به صورت همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب می باشد.

 

 

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *