جستجو کردن

روسری وال نخی یکی از امتیازات ویژه برای خانم های خوش سلیقه

روسری های وال نخی به واقع یکی از امتیازات و انتخاب های خوب برای خانم هاست. زیرا که این محصول برای همه فصول مناسب بوده و به دلیل ظاهر زیبا و منحصر به فرد، جذابیت و خوش استایلی را به خانم ها هدیه می دهد. این موارد به این دلیل که جنس روسری وال علاوه بر کیفیت خوب از نرمی و لطافت خاصی برخوردار بوده و محصولی خوش طرح می باشد.

در این مقاله از سایت naaraaa.com به بررسی بهترین نمونه های روسری وال نخی می پردازیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید ایمن این محصول کمک کند با ما همراه باشید.

روسری وال نخی

ویژگی بهترین روسری های وال نخی

یکی از ویژگی های خاصی که می توان به انواع جنس وال نخی نسبت داد، همه پسند بودن و خوش ایست بودن آن است. این محصول برای همه سنین مناسب بوده و استایل منحصر به فردی دارد. قواره های روسری وال دارای استانداردهای خاصی می باشد که با توجه به سن طراحی و طبقه بندی می شوند.

مزیت  دیگر روسری وال نخی ثابت بودن رنگ آن است. همچنین دارای طرح های متنوعی می باشد. هر کدام از این طرح ها برای زنانه و دخترانه فرق دارد، و  برای مجلسی، اداری و یا استایل های کژوال متفاوت هستند. این محصول زیبا و شیک و پرطرفدار است و به راحتی روی سر قرار گرفته و سر نمی خورد. در تمام فصول نیز قابل استفاده است.

روسری وال نخی

روسری وال نخی زنانه

استقامت روسری ها وال نخی بیشتر به دلیل تراکم بافتی که دارد، یکی از محصولات خوب در این زمینه است. این روسری همچنین بر اساس این بافت دارای ضخامت های مختلف بوده و در مجلس و مهمانی ها می توان از آن استفاده کرد. طرح های روسری زنانه مجلسی با انواع تزئینات مانند سنگ، نگین ، مرپارید و غیره طراحی و دیزاین شده اند. همچنین میزان ضخامت آنها به نسبت مدل های دخترانه آن کمی متفاوت تر می باشد.

روسری وال نخی

روسری وال نخی دخترانه

روسری وال نخی دخترانه طرح و رنگ های متنوع و شادتری دارد.‌ این روسری برای نوجوانان و جوانان با هر استایل و سلیقه ای جور و مناسب است. یکی از طرح های روسری وال نخی دخترانه طرح های گلدار با رنگ بندی و طراحی خاص می باشد که برای همه فصول و زمان همواره جایگاه خودش را در بین انواع شال و روسری حفظ کرده است. از مدل های روسری وال نخی دخترانه طرح های مجلسی و ساده نیز هستند که برای مکان های اداری، نیمه رسمی، استایل های کژوال و غیره مناسب می باشند.

روسری وال نخی

انواع روسری های وال نخی نارا

روسری های وال نخی نارا یکی از بهترین نمونه ها در بین انواع این اکسسوری می باشد که ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. این روسری ها در برش و دوخت مزونی و با طراحی منحصر به فرد برند نارا به مشتریان ارائه می شود. اصلی ترین ویژگی های این روسری عبارتند از:

  • دارای رنگ بندی متنوع ( حداقل ۱۰ رنگ موجود )
  • ایستایی عالی
  • دارای فیکس عالی روی سر
  • مناسب همه فصول
  • دوام و ماندگاری خوب
  • قواره ۱۳۰ سانتی متر
  • دارای برش و دوخت مزونی

این روسری از محصولات نارا جزو پرفروش ترین می باشد، از این رو که دارای ایستایی و جنس خوب بوده که فرد می تواند در طولانی مدت با بهترین کیفیت از آن استفاده کند.

روسری وال نخی

قیمت و نحوه سفارش انواع روسری وال نخی نارا

خرید مستقیم و بی واسطه از سایت نارا یکی از امتیازات ویژه این فروشگاه می باشد. به طوری که می تواند در هزینه های خرید شما صرفه جویی کند. از آنجایی که برند نارا از تامین کنندگان اصلی انواع شال و روسری بوده، بنابراین قیمت  محصولات آن با توجه به حذف واسطه ها مناسب تر می باشد.

قیمت خرید تک برای روسری وال نخی ۲۳۵ هزار تومان و عمده ۱۷۰ هزار تومان است. همچنین در صورت خرید بالا ( تعداد ۱۰۰ جین به بالا ) این قیمت به مراتب کمتر نیز خواهد بود. انواع روسری های نخی وال در مدل های دخترانه و زنانه با طرح های مجلسی و ساده را شما می توانید با کیفیت عالی و با قیمت ارزان تر از سایت naaraaa.com بدون واسطه خریداری کنید.

ارسال محصول از سایت نارا از طریق پست، تیباکس، و سایر روش های حمل به سراسر ایران و سایر کشورها امکان پذیر می باشد. شما می توانید جهت هر گونه سوال در مورد نحوه سفارش و استعلام قیمت انواع شال و روسری نخی وال با پشتیبان و کارشناس فروش ما در سایت نارا تماس بگیرید.

امکان تماس و یا ارسال پیام برای از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب و همه روزه در خصوص محصولات نارا برای همه امکان پذیر می باشد.

 

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *