جستجو کردن

آیا انواع شال پلیسه انتخابی برای همه فصول است؟

شال های پلیسه یکی از خوش طرح ترین انواع شال می باشد که با جنس نرم و ایستایی خوب طرفداران زیادی را در بین دوستداران مد دارد. شال پلیسه جنسی از نخ داشته و بافت آن به گونه ای ست که به خوبی جریان هوا را از خود عبور می دهد.

از آنجایی که شال پلیسه دارای ضخامت های متفاوتی می باشد. ممکن است برای عده ای از خانم ها این سوال پیش بیاید که آیا می توان از شال پلیسه در همه فصول استفاده نمود، یا خیر؟! بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم برای پاسخ این سوال این مطلب از سایت naaraaa.com را تا انتها دنبال کنید.

شال پلیسه

 انواع شال پلیسه

شال های پلیسه جنسی از نخ دارند و به دلیل بافت ظریف و نازک و تراکم کم می توان از آن در هر مکانی استفاده نمود. این ویژگی باعث شده که جریان هوا از بافت های آن به خوبی عبور کرده و این امکان را فراهم کند که موی سر عرق نکند. از این رو بهترین گزینه و انتخاب برای فصول کرم از جمله تابستان می باشد.

با این حال برخی از مدل های شال موجود است که دارای ضخامت بیشتری هستند که امکان استفاده آن را در فصل پاییز و بهار برای خانم ها فراهم می کند.‌ شال پلیسه در انواع مدل های مجلسی و ساده وجود دارد که دارای طرح های مختلفی هستند. همچنین این شال برای همه سنین و استایل های زنانه و دخترانه مناسب است.

شال پلیسه

شال پلیسه مجلسی

شال پلیسه های مجلسی در انواع طرح های منگوله دار، دور دوزی شده و طرح دار هستند. این طرح ها هر کدام به روز و جدید بوده و برای دوستداران مد یک انتخاب و اکسسوری زیبا و جذاب می باشد. انواع شال پلیسه مجلسی در مدل های دخترانه و زنانه را می توانید در سایت نارا با کیفیت و قیمت مناسب تهیه و خریداری کنید.

شال پلیسه

کاربردهای شال پلیسه

شال های پلیسه به لحاظ شکل و طرح خاص، پوشش و استایل جذابی را به خانم ها می بخشد. اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که در حین جذاب بودن دوست دارید تا ظاهری باوقار و استایلی منحصر به فرد نیز داشته باشید، خرید شال پلیسه را به شما پیشنهاد می کنیم.

شال های پلیسه همچنین دارای طیف گسترده ای از رنگ های شاد و جذاب بوده که برای هر استایلی جذاب و خوشایند است. به طور کلی می توان از شال های پلیسه در مکان های رسمی، نیمه رسمی، مهمانی ها استفاده نمود. همچنین با تیپ های اسپرت، استایل کژوال و رسمی نیز جور و ست می شود.

شال پلیسه

قیمت و خرید انواع شال های پلیسه نارا

انواع شال های پلیسه در مدل های دخترانه و زنانه در سایت نارا موجود است. از آنجایی خرید از سایت نارا به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد. شما می توانید علاوه بر کیفیت، محصول خود را با قیمت مقرون به صرفه و مناسب تری از این فروشگاه تهیه کنید.

این سایت انواع شال های پلیسه را با قیمت عمده ۵۰ الی ۶۰ هزار تومان و نیز به صورت تک ۱۰۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می دهد. با این حال در صورت خرید به صورت عمده در تعداد بالا این قیمت کمتر نیز خواهد بود. اگر شما جزو کسبه بازار بوده و در حوزه شال و روسری فعالیت می کنید، و  برای فروشگاه خود به دنبال محصولی با کیفیت با حاشیه سود بالا می باشید، به شما این شال را پیشنهاد می دهیم.

این شال با طرح بندی مختلف و مدل های متنوع در طیف گسترده ای از رنگ ها یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید تک و عمده می باشد. به طوری که به مدت طولانی قابل استفاده بوده و دوام زیادی نیز دارد. خرید شال پلیسه از سایت نارا به صورت حضوری و آنلاین و نحوه ارسال محصول از طریق هر یک از روش های پست، تیباکس، باربری به ایران و خارج از کشور امکان پذیر است.

جهت اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه سفارش و استعلام قیمت و یا هر گونه سوال در این زمینه می توانید با کارشناس فروش ما در سایت naaraaa.com در ارتباط باشید. ساعت ارسال پیام در سایت نارا همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب می باشد.

 

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *