جستجو کردن

معرفی بهترین مدل های روسری نگین دار حریر کرپ

هر بانوی ایرانی خوش سلیقه حتما با  انواع شال و روسری حریر کرپ نگین دار آشنایی دارد. این اکسسوری با طرح های زیبا و جذاب برای خانم هایی که طرفدار مد و شیک پوشی هستند، بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. روسری های حریر کرپ نگین دار به شما ظاهری باوقار می بخشند و اغلب از نوع مجلسی هستند. در این مطلب از سایت naaraaa.com به بررسی بهترین مدل های روسری نگین دار حریر کرپ می پردازیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند. با ما همراه باشید.

روسری حریر کرپ نگین دار

روسری های نگین دار حریر کرپ؛ ویژگی ها و کاربردها

روسری های حریر کرپ دارای تنوع رنگ و طرح بسیار بوده و یکی از ویژگی های آن جذابیت و شیک بودن است. این محصول جنسی از نخ ابریشم دارد که به لحاظ بافت ظریف طرفداران زیادی پیدا کرده است. به دلیل این ویژگی از درخشندگی خاصی نیز برخوردار می باشد.

مزیت این روسری نسبت به سایر محصولات اینکه با انواع استایل ها جور و ست می شود. حتی برای خانم هایی که به شیک پوشی و در حین حال سادگی در مهمانی ها اهمیت می دهند، انتخاب این اکسسوری می تواند ظاهری متفاوت را به آنها هدیه دهد. روسری های حریر کرپ همچنین به دلیل بافت نرم با هر فرم و شکلی بر روی سر فیکس می شوند.

یکی از مدل های پرطرفدار روسری های حریر، طرح نگین دار است که بیشتر برای مجلس استفاده می شود‌. این مدل از روسری حریر خود دارای طرح های مختلفی از انواع نگین می باشد که با توجه به سلیقه هر فردی متفاوت هستند. روسری های حریر نگین دار همچنین دارای رنگ بندی می باشد که معمولا از رنگ های تیره و مشکی برای مجالس و مکان های رسمی و نیمه رسمی می توان استفاده کرد.

روسری حریر کرپ نگین دار

روسری های نگین دار حریر کرپ نارا

انواع مدل های زنانه و‌ دخترانه روسری کرپ حریر را می توانید از ما بخواهید. طرح های روسری حریر نگین دار متنوع هستند و طراحی خود این برند می باشند. این طرح ها بر اساس سفارش مشتریان بوده و طرح ها با توجه به اندازه و سایز سنگ برای مشتریان تولید و ارائه می شود.

نگین های کار شده روی این روسری در اندازه های بزرگ، کوچک، پاپیونی، لوئی و خزه ای بوده که از سایر طرح های موجود در بازار متفاوت هستند. قواره های موجود برای این روسری در اندازه های ۱۱۰، ۱۳۰ و ۱۴۰ سانتی متر می باشند. همچنین رنگ متنوع و شادی دارند.‌ مدل های دخترانه و زنانه  با توجه به سن و نوع  استایل مجلسی، رسمی و غیره  نیز متفاوت هستند.

روسری حریر کرپ نگین دار

قیمت و نحوه سفارش روسری های نگین دار حریر کرپ

از آنجایی که برند نارا از تامین کنندگان اصلی برای انواع شال و روسری بوده، قیمت این محصولات مناسب است. بنابراین می توانید بدون واسطه محصولی با کیفیت و ارزان تر را از این فروشگاه تهیه کنید. نحوه خرید به صورت حضوری و آنلاین بوده و ارسال بار از طریق پست و تیباکس و باربری می باشد. برای افرادی که قصد خرید عمده دارند، می توانند با خرید بدون واسطه، هزینه های خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

روسری حریر کرپ نگین دار

قیمت روسری حریر نگین دار برای انواع مدل های زنانه و دخترانه برای خرید تک و جزئی، بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان و برای خرید عمده بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان می باشد.  ابن فروشگاه در حوزه صادرات نیز فعالیت دارد و برای افرادی که قصد تجارت دارند، قیمت صادراتی این محصول به مراتب کمتر خواهد بود.

شما می توانید با ارسال پیام و تماس با ما هر گونه سوال در زمینه خرید و استعلام قیمت و کیفیت این محصول و نحوه  سفارش را از کارشناس و پشتیبان ما در سایت naaraaa.com‌ مطرح کنید. ارسال پیام همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب برای همه امکان پذیر می باشد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *