جستجو کردن

معرفی بهترین شال های حریر کرپ زنانه و دخترانه

شال های حریر کرپ به لحاظ سادگی و جنس خوب تا کنون یکی از پرطرفدارترین در بین انواع شال و روسری بوده و بسیار محبوب است. این شال ها در مدل های مختلف به بازار ارائه می شوند که در طرح های زنانه و دخترانه می باشند. مدل های دخترانه و زنانه این شال با هم متفاوت هستند. همچنین برای هر کدام از مدل ها رنگ بندی ها و طرح ها نیز با هم فرق دارد.

در این مطلب از سایت naaraaa.com قصد داریم تا معرفی بهترین شال های حریر کرپ زنانه و دخترانه شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا کنیم. بنابراین برای افرادی که قصد خرید این محصول با بهترین کیفیت و قیمت را دارند، این مطلب می تواند مفید باشد.

شال حریر کرپ

ویژگی های پارچه حریر کرپ

پارچه حریر کرپ یکی از انواع پارچه های حریر است که دارای بافتی مات و زبرتر از حریر می باشد. این پارچه برای لباس، روسری و شال کاربرد دارد. پارچه حریر کرپ در واقع ترکیبی از پارچه حریر و کرپ است، که استحکام خود را از کرپ و لطافتش را از حریر گرفته است.

به دلیل این ترکیب که در جنس پارچه حریر کرپ وجود دارد، در تولید و دوخت انواع شال و روسری برای دوام و ماندگاری بیشتر از آن استفاده می شود. شال های حریر کرپ امروزه جایگاه خاصی را در بین طرفدارانش دارد. به طوری که با گستردگی در تنوع طرح روز به روز به محبوبیتش نیز اضافه می شود.

شال های حریر کرپ در دو نوع دخترانه و زنانه به بازار عرضه شده که به لحاظ طرح و رنگ با هم تفاوت های را دارند. همچنین هر کدام از مدل های زنانه و دخترانه با توجه به نوع کاربردشان برای مجلسی، تیپ های اسپرت و اداری و غیره استفاده می شوند. در ادامه شما را با چند نکته در هر یک از مدل های زنانه و دخترانه سال حریر کرپ آشنا می کنیم.

شال حریر کرپ

نکاتی در مورد شال های حریر کرپ زنانه

این شال ها طراحی زنانه دارند، به طوری که رنگ و طرحشان مناسب خانم های با سن های کمی بالاتر است. از آنجایی که خانم ها به ویژه برخی از  افراد مسن‌ علاقه به رنگ و طرح های سنگین تر دارند. مدل شال های زنانه با آمیزه ای از طرح های باوقار و سنگین، می تواند نیاز آنها را برای استایل های خانومانه و موقر فراهم کند.

با این حال در بین شال های حریر کرپ زنانه طرح های پترن و کارشده را می توان یافت که برای هر استایلی جذاب است. این طرح ها برای خانم های بزرگسال که به دنبال تنوع و زیبایی هستند، استایل متفاوتی از به روز بودن و زیبایی را به آنها هدیه می دهد. شال های حریر کرپ زنانه در مدل های مجلسی و ساده و نیز  در رنگ های متنوع موجود هستند.

شال حریر کرپ

ویژگی های شال های حریر کرپ دخترانه

شال های حریر کرپ دخترانه تنها تفاوتشان در رنگ و طرح می باشد. به این گونه که تنوع رنگ و طرح در آنها بیشتر بوده و همینطور جوان پسندانه هستند. این شال ها برای دختر خانم هایی که پیرو مد می باشند، طرح های مختلفی را برای انواع استایل ها ارائه می دهد.

از شال های حریر کرپ دخترانه در مدل های مجلسی و ساده نیز موجود است که طرح های کارشده از سنگ و کریستال و غیره برای مهمانی ها مناسب هستند. همچنین این طرح ها به گونه ای می باشند که برای هر استایل اسپرت، کژوال و رسمی جذابیت خاصی را به هر خانمی می بخشد.

جنس و ظاهر شال های حریر کرپ معمولا مات بوده و با جنس زبری که دارند اغلب برای هر مکانی و فصلی از سال مناسب هستند. همچنین برای دختر خانم هایی که دوست دارند شال و روسری خود را به سبک ها و اشکال مختلف گره بزنند، شال های حریر کرپ به دلیل لطافت و جنس نرم یکی از بهترین گزینه ها برای این کار می باشد.

شال حریر کرپ

قیمت و خرید انواع شال حریر کرپ زنانه و دخترانه نارا

چیزی که تعیین کننده قیمت برای انواع شال و روسری می باشد، نوع تولید، اندازه و کیفیت آن بوده که با توجه به این موارد می توان قیمت را برای مشتری تعریف و مشخص نمود. برند نارا یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان اصلی انواع شال و روسری ست که محصولات خود را با توجه به تولید داخلی با قیمت و کیفیت درجه یک ارائه می دهد.

از آنجایی که تولید به صورت داخلی است، شما نیز می توانید با خرید بدون واسطه و انتخابی محصولی درجه یک هزینه های خود را کاهش دهید. قیمت انواع شال حریر کرپ زنانه و دخترانه نارا به صورت تک ۱۴۰ هزار تومان و برای خرید عمده ۲۰۰ هزار تومان می باشد. توجه داشته باشید که شما می توانید برای خریدهایی با حجم بالا و صادرات این محصول را با قیمت پایین تری نیز تهیه کنید.

خرید و ارسال شال حریر کرپ نارا به صورت حضوری و غیر حضوری و آنلاین امکان پذیر بوده و نحوه ارسال از طریق هر یک از روش های حمل ( باربری، پست و غیره ) برای مشتریان مقدور می باشد. در صورت هر گونه سوال و نحوه سفارش محصولات نارا می توانید با پشتیبان ما در سایت naaraaa.com به صورت شبانه روزی و همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب در ارتباط باشید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *