جستجو کردن

روسری حریر اشکی؛ جذابیت و خاص بودن

یکی از انواع روسری های حریر که امروزه در بین اکسسوری های مهمانی خانم ها جای گرفته است، روسری های حریر اشکی با جذابیت و زیبایی خاص می باشد. این روسری برای خانم هایی که به حفظ حجاب و در حین حال زیبایی اهمیت می دهند، یک اکسسوری مناسب است.

از طرفی خانم های که طرفدار مد هستند و دوست دارند روسری آنها با هر استایلی ست شود، نیز می توانند از این اکسسوری زیبا استفاده کنند. در این مقاله از سایت naaraaa.com ما به نکاتی در مورد روسری های حریر اشکی اشاره می کنیم که می تواند برای هر فردی که قصد خرید این محصول را دارد، مفید و کاربردی باشد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

روسری حریر اشکی

روسری حریر اشکی یا پوم دار

روسری حریر اشکی که به آن پوم دار نیز گفته می شود، یکی از انواع روسری حریر است. این محصول جنسی از ابریشم دارد. این روسری همانند سایر محصولات ابریشمی از جنس لطیف و نرم بوده و به هر حالتی قابل گره زدن به هر شکل و منعطف می باشد.

خانم هایی که مشکل پسند هستند، و یا حفظ حجاب همراه با زیبایی و استایل خوب برایشان مهم می باشد. انتخاب این روسری می تواند به آنها ظاهری منحصر به فرد و خاص بدهد. روسری حریر اشکی یا پوم دار برای مهمانی ها مناسب است. همچنین هر استایل اسپرت و یا نیمه رسمی و کژوال نیز می تواند از این اکسسوری با توجه به سلیقه خود استفاده کند.

تنوع رنگ و طرح در روسری حریر اشکی بسیار بوده و می توان از انواع آن که جزو پرکاربردترین می باشد به مدل چیندار آن اشاره کرد. روسری های حریر پوم دار به راحتی قابل شستشو است، و بهترین روش برای لکه گیری آن شستشو با دست و بدون سفید کننده می باشد. زیرا که استفاده از سفید کننده پارچه روسری را خراب می کند.

این روسری همچنین قابل اتو کشی ( در درجه پایین ) بوده، و البته به دلیل جنس نازک و ظریفی که دارد باید به هنگام اتوکشی نهایت دقت را به عمل آورده تا نسوزد. توصیه می کنیم تا هنگام اتوکشی از یک پارچه سفید و تمیز ( ما بین اتو و روسری ) استفاده کنید. این روسری دارای دوام خوبی ست و می توان به طور روزمره و در طولانی مدت از آن استفاده نمود.

روسری حریر اشکی

روسری حریر اشکی برند نارا

روسری حریر اشکی نارا در رنگ و طرح متنوع هستند. جنس این روسری از نخ ابریشم با درجه کیفیت بالا تهیه شده است و برای افرادی که قصد خرید به صورت عمده و برای صادرات دارند، این برند می تواند نیاز آنها رچبه لحاظ کیفیت و قیمت تامین کند.

از ویژگی های اصلی روسری های حریر اشکی نارا که جزو محصولات پر فروش این سایت می باشد، موارد زیر هستند:

  • سبک و خنک بودن
  • خوش ایستایی
  • خوش فرم رپی سر
  • جنس حریر درجه یک
  • قیمت مناسب
  • ثابت بودن رنگ
  • عدم پرز دهی
  • تنوع رنگی زیاد

روسری های حریر نارا در طرح های مختلف و تنوع بسیار می باشند. این روسری دارای طرحی با برجستگی هایی مثل پوم دارد، که به ایستایی بهتر و جذاب تر آن کمک می کند. همچنین دارای ضخامت کم و نازک هستند. به طوری که یک لایه و دولایه روسری قابل دید می باشد.

نمونه های متنوع از روسری های حریر اشکی را می توانید در سایت naaraaa.com مشاهده کنید.

روسری حریر اشکی

قیمت و نحوه سفارش روسری حریر اشکی نارا

روسری حریر اشکی همانند سایر محصولات ابریشمی از الیاف طبیعی و یا مصنوعی به دست آمده است. با این حال روسری حریر اشکی برند نارا از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است در صورت ابریشم طبیعی کیفیت روسری نیز بالاتر بوده که در قیمت محصول موثر می باشد.

روسری ها اشکی نارا در دو مدل ساده و چیندار هستنند. قیمت تک فروشی برای روسری های حریر اشکی ساده ۱۳۰ هزار تومان، و برای مدل چیندار آن ۱۵۰ هزار تومان بوده، که در صورت فروش عمده حدود ۵۰ هزار تومان و کمتر نیز است. نحوه سفارش و ارسال کالا به صورت حضوری و غیر حضوری برای مشتریان گرامی امکان پذیر می باشد.

روسری حریر اشکی

شما می توانید جهت خرید کالا به صورت تک و عمده و هر گونه سوال در زمینه نحوه سفارش و استعلام قیمت و کیفیت هر یک از محصولات سایت نارا همه روزه ( از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب ) با کارشناس و پشتیبان فروش ما در سایت naaraaa.com در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *