جستجو کردن

روسری نخی گلدار؛ انتخابی شایسته برای همه فصول

روسری نخی از الیافی مانند پنبه و یا پلی استر تولید و تهیه می شود. امروزه با تنوع سلیقه و محصولات انواع روسری نخی در کیفیت های مختلف در بازار موجود هستند، که یا از الیاف طبیعی و یا جنسی ااز الیاف مصنوعی نظیر پلی استر و غیره دارند. یکی از پرکاربردترین روسری نخی، طرح گلدار می باشد که ظاهری زیبا و جذاب دارد و مورد علاقه خانم هاست.

ما در این مقاله از سایت naaraaa.com قصد داریم تا شما را هر چه بیشتر با روسری نخی گلدار آشنا کنیم. این روسری ها دوام و ماندگاری زیادی دارند و به همین دلیل برای استفاده طولانی مدت و همه فصول مناسب می باشند. با این حال برخی از انواع این محصول از کیفیت پایینی برخوردار است که تشخیص روسری اصل از فیک آن امتیاز بزرگی برای خریداران می باشد، و می تواند به آنها در انتخاب بهترین روسری کمک کند.

روسری نخی گلدار

بهترین روسری نخی گلدار؛ ویژه خانم های جذاب

روسری نخی گلدار به دلیل جنس و طرحی که دارد، همواره در تمامی فصول مورد توجه خانم ها هستند. این روسری های در قواره های مختلف می باشند و از اکسسوری های پرکاربرد بوده که در هر مکانی و با هر استایلی می توان از آن استفاده کرد.

روسری نخی های گلدار همچنین طرح و ضخامت های متفاوتی که دارد که بسته به نوع فصل قابل استفاده هستند. تنوع نقش و رنگ در این روسری بسیار بالاست و به دلیل آنکه از الیافی مانند پنبه می باشند. امکان عبور جریان هوا و تهویه را دارند.

این محصول همچنین فیلتر طبیعی جهت جلوگیری از ورود گرد وغبار، گرمای آفتاب و رطوبت هواست. روسری های نخی گلدار تنوع رنگ و طرح شان با توجه به سن و سلیقه افراد با هم فرق دارد. به طوری  که انواع مدل های دخترانه و زنانه دارای طرح های مختلف و مناسب با هر سلیقه و استایلی می باشند.

با اینکه روسری های نخی جنس لطیف و نرمی دارند و معمولا از الیاف طبیعی مثل پنبه هستند. با این حال اجناسی از این روسری نیز از الیاف مصنوعی نظیر پلی استر می باشند. همچنین ضخامت های این روسری ها از جنس نازک تا ضخیم موجود است که مناسب با هر فصل می توان از آن استفاده نمود.

روسری های نخی گلدار برای هر مکانی کاربرد دارند. به ویژه اگر با مانتوهایی مانند کرپ و ساتن ست شوند، جذابیت و استایل زیبا و خاصی را به فرد می بخشند. روسری های نخی که از جنس الیاف طبیعی باشند، ضد حساسیت بوده و آسیبی به پوست و مو نمی رسانند. با این حال برخی از روسری های نخی با الیاف مصنوعی نیز دارای چنین خاصیتی هستند.

روسری نخی گلدار

بهترین مدل های روسری نخی گلدار برند نارا

جنس نخی با کیفیت از ویژگی های اصلی روسری نخی برند نارا می باشد. این روسری در مدل های مختلف برای خانم های شیک پوش و نیز طرفدار مد، موجود است. طرح های گل در این محصول با توجه به سلیقه و استایل هر فردی متفاوت می باشد.

روسری های نخی نارا دارای ضخامت های نازک تا ضخیم وجود دارد. بسته به اینکه در چه فصلی از سال هستید می توانید روسری با ضخامت نازک و یا ضخیم را انتخاب کنید. همچنین مدل های روسری گلدار دخترانه دارای طرح و رنگ مناسب دختر خانم های جوان و نوجوان می باشد. نیز مدل های زنانه آن در سبک و طرح متفاوت برای خانم های شیک پوش و سخت پسند موجود بوده که با هر استایلی ست می شود.

این محصول برای مدل های مجلسی، استایل های کژوال، اسپرت و رسمی و غیره دارای طرح متفاوت و تنوع است، که می توانید بهترین گزینه را که با استایل شما جور می شود، با طرح و رنگ دلخواه خود انتخاب کنید . قواره استاندارد روسری های نخی گلدار نارا ۱۴۰ سانتی متر می باشد.

روسری نخی گلدار

خرید بدون واسطه روسری نخی گلدار نارا

برای افرادی که قصد خرید عمده و یا صادراتی دارند، بهترین راهکار خرید بدون واسطه از تولیدی می باشد. فروشگاه نارا با چندین سال سابقه درخشان توانسته است با همکاری بهترین تولید کنندگان شال و روسری و ارائه خدمات خود را در جهت جلب رضایت مشتریان ارائه دهد.

یکی از خدمات این مجموعه ارائه کالای بدون واسطه و با کیفیت است که سایت نارا این محصولات را با قیمتی ارزان تر از بازار به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می کند. در این راستا افرادی که قصد دارند تا محصول را به قصد صادرات خریداری کنند، این مجموعه با همکاری تولیدی های بزرگ شال و روسری در ایران سعی نموده است، تا محصولات را با دسترسی آسان تر و راحت تر و با کیفیت اصل در اختیار مشتریان قرار دهد.

قیمت روسری نخی گلدار برای خرید تک ۲۴۵ هزار تومان و به صورت عمده ۱۷۸ هزار تومان می باشد. لازم به ذکر است که خرید از فروشگاه نارا به صورت حضوری و غیر حضوری برای همه عزیزان امکان پذیر می باشد. همچنین شما می توانید سفارش خود را از طریق آنلاین و با ارتباط با پشتیبان فروش ما در سایت naaraaa.com ثبت و پیگیری نمایید.

روسری نخی گلدار

لازم به ذکر است که بگوییم، تمام تصاویر مندرج از انواع شال و روسری در این سایت تهیه شده و متعلق به مجموعه نارا می باشد. در صورتی که نیاز به تصویر و فیلم از محصول مورد نظر خود دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت اقدام کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و خرید انواع شال و روسری با پشتیبان و مشاور فروش ما در سایت نارا تماس بگیرید.  ارسال پیام نیز از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب همه روزه ( حتی در روزهای تعطیل) برای همه عزیزان امکان پذیر است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *