جستجو کردن

تولید کننده روسری حریر کرپ

از پرکاربردترین روسری ها حریر کرپ می باشد، که علاوه بر معروف بودن، محبوبیت زیادی هم دارد. این روسری به دلیل عدم پرز دهی و جنس خوب و محکم، از پر استفاده ترین اکسسوری ها در این زمینه است. معمولا حریر کرپ با کیفیت و خوب به دلیل ترکیب دو جنس حریر و کرپ کمی زبر و مات بوده و با این حال چروک و یا نخکش نمی شود.

Crepe-silk-scarf-producer

 

شناخت این محصول و برند تولید کننده آن می تواند به افرادی که قصد خرید بهترین مدل روسری حریر کرپ را دارند، مهم باشد. زیرا که می توانند علاوه بر انتخاب محصول با کیفیت، تا حد قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی کنند.  از طرفی با وجود اجناس خوب و با کیفیت این محصول در بازار، محصولاتی مشابه نیز وجود دارند که از لحاظ کیفیت در سطح پایین تری هستند.

با ما در این مقاله از سایت naaraaa.com به بررسی این موضوع و نکات مربوط به آن خواهیم پرداخت.

روسری حریر کرپ

روسری حریر کرپ؛ انتخابی برای جذابیت و زیبایی منحصر به فرد

جنس حریر کرپ یکی از شاهکارهای شگفت انگیز تولیدکنندگان این پارچه است. ترکیب حریر و کرپ با ایجاد تناوبی از طیف مات و درخشان توانسته محبوبیت و جایگاه خاصی در بین طرفدارانش به دست آورد. دیگر اینکه این محصول انتخابی در حین سادگی برای مهمانی ها و مجالس می باشد.

برای روسری های حریر کرپ درخشندگی در حین مات بودن، زیبایی منحصر به فردی ست که در انواع مدل های این محصول با هر رنگ و طرحی وجود دارد. با این حال بسیار مهم است که پارچه به کار رفته اصل بوده و ارزش خرید را دو چندان نماید.

همچنین یکی دیگر از مزیت های روسری حریر کرپ اینکه با هر استایلی ست می شود و دارای تنوع رنگ و طرح بسیاری می باشد. بانوانی که جلوه هنرمندانه در ظاهری مناسب و با وقار و شیک را ترجیح می دهند، این روسری آنچه که نیاز آنها را به استایلی زیبا، زنانه و اصیل را فراهم می کند.

با این حال بسیار مهم است محصولی که انتخاب می کنید، از جنس مرغوب و اصیل بوده و ویژگی های بالا را داشته باشد. همچنین برای اینکه تشخیص جنس مرغوب از جنس بی کیفیت و فیک آن آسان باشد، علاوه بر داشتن ویژگی های فوق ذکر، نوع برند تولید کننده در انتخاب این محصول بسیار حائز اهمیت است.

روسری حریر کرپ

تولید روسری حریر کرپ برند نارا

جذابیت دیگر این روسری به این دلیل است که در حین لطافت، زبر بوده و ظاهری از یک استایل متفاوت و دلفریب را به خانم ها می دهد. همچنین طرح های متنوع این محصول کمک می کند تا ظاهر خانم ها و بانوان شاداب تر و اصیل تر نشان دهد. این روسری دارای انواع طرح های مجلسی با نگین دوزی شده، دور دوزی و غیره ست که بهترین انتخاب برای مجلس می باشد.

برند تامین کننده نارا یکی از پیشگامان اصلی در تولید و تامین انواع شال و روسری با کیفیت اصل بوده که محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت ارزان ( ارزان تر از بازار ) به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می کند. در این راستا نیز انواع روسری حریر کرپ مجلسی و ساده توسط این برند ارائه می شود که مورد علاقه طرفداران این محصول می باشد.

قواره های موجود برای انواع روسری حریر کرپ ۱۱۰،۱۳۰،۱۴۰ سانتی متر بوده و برخی مدل ها دست دوزی شده هستند. روسری های کرپ نارا رنگ بندی متنوع دارد و طیف وسیعی از طرح های مات و درخشان را شامل می شود. برند نارا با همکاری بهترین تولیدکنندگان همواره رسالت خود را ارتقای کیفیت در جهت کسب رضایت مشتریان قرار داده است.

روسری حریر کرپ

قیمت عمده و تک انواع روسری حریر کرپ

قیمت عمده برای خرید روسری حریر کرپ بین ۱۴۰ تا ۱۷۰ هزار تومان و برای خرید تک و جزئی بین ۲۰۰ تا ۲۶۰ هزار تومان می باشد. در صورتی که قصد خرید جین ( تعداد ۱۰۰ عدد با بالا ) می توانید این محصول را به قیمتی بسیار پایین تر سفارش دهید.

توجه داشته باشید که در صورت خرید از تولیدی جهت صادرات، علاوه بر دسترسی سریع به محصول باعث کاهش هزینه ها تا حد قابل توجهی می شود. از این طریق خریداران می توانند با خرید دست اول برنامه ریزی بهتری برای تامین بودجه و هزینه های خود برای موضوع صادرات داشته باشند.

شما می توانید سوالات خود را در زمینه  استعلام قیمت و یا ثبت سفارش و خرید با پشتیبان ما در سایت naaraaa.com مطرح کنید. ارسال پیام در این سایت از ساعات ۸ صبح الی ۱۲ شب همه روزه برای همه عزیزان امکان پذیر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *