جستجو کردن

شال گلدوزی شده حریر پفکی؛ انتخاب تمام فصل های سال یا خیر؟!

یکی از دغدغه های خانم ها برای انتخاب شال و روسری، اینکه آیا می توان محصولی را انتخاب نمود که برای همه فصول مناسب باشد یا خیر؟! از آنجایی که برخی از خانم ها دوست دارند با یکبار خرید، محصولی انتخاب کنند که هم ماندگاری بالایی داشته باشد و هم بتوان در هر جا و هر فصلی از آن استفاده کنند. باید گفت انتخاب جنس و کیفیت محصول برای شال و روسری بسیار مهم است.

شال گلدوزی شده حریر پفکی یکی از انواع شال حریر هستند که به دلیل جنس و طرحی که دارند، مورد توجه می باشند. این شال ها مدل های مختلفی دارند، که با توجه به طرح و ضخامت و طرح گلدوزی شان، در هر فصل و مکانی مورد استفاده قرار می گیرند. شال گلدوزی شده حریر پفکی از مدل های کارشده می باشد و در مجالس مختلفی قابل استفاده است.

در این مقاله از سایت naaraaa.com به بررسی ویژگی های شال گلدوزی شده حریر پفکی می پردازیم. بنابراین برای افرادی که قصد خرید این محصول را دارند، شناخت این ویژگی ها می تواند در انتخاب ایمن و رضایت بخش به آنها کمک کند. با ما همراه باشید.

شال گلدوزی شده حریر پفکی

شال گلدوزی شده حریر پفکی؛ ویژگی ها و کاربردها

شال حریر پفکی یکی از استایل های شیک و خوب و لطیف برای مهمانی و مجالس می باشد. این شال به دلیل جنس و طرح پفکی، ظاهری زیبا و حجیم دارد. همچنین به دلیل آنکه جنس آن از حریر بوده، از نرمی و لطافت فوق العاده ای نیز برخوردار است. این شال می تواند پوششی متفاوت و جذاب را به شما هدیه دهد.

شال حریر پفکی در طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد، و برای خانم های شیک پوش و خاص پسند مناسب است. البته  این شال و روسری در قواره های بزرگ که سر و شانه را می پوشاند، پوشش جذابی برای خانم های محجبه نیز محسوب می شود.

شال گلدوزی شده حریر پفکی

شال گلدوزی شده حریر پفکی؛ انتخابی مناسب برای استایل مجلسی و ساده

شال حریر پفکی گلدوزی شده با پوششی گرم و جنس فوق العاده لطیف، دارای حجمی دلنشین است که برای هر محفل و مهمانی مناسب می باشد. برای خانم هایی که به داشتن استایلی خاص و منحصر به فرد علاقه دارند، انتخاب شال حریر پفکی گلدوزی شده می تواند یکی از گزینه های مناسب برای آنها باشد.

شال های گلدوزی حریر پفکی خود نیز طرح های مختلفی دارد. به طوری که در برخی از این مدل ها دور شال با طرحی ساده و زیبا دوردوزی شده و در برخی برجستگی و نوع دوخت خودنمایی می کند. با این وجود می توان انواع مدل های گلدوزی شده را برای استایل مجلسی و ساده انتخاب نمود.

شال گلدوزی شده حریر پفکی

شال حریر پفکی گلدوزی شده برند نارا

شال های حریر پفک گلدوزی شده نارا در طرح های مختلف به عزیزان ارائه می شود. این شال ها در انواع مدل های دخترانه و زنانه هستند که برای هر مهمانی و مجلسی مناسب می باشند. این شال ها با طراحی خاصی که دارند، ظاهری خاص را به شما هدیه می دهند.

طرح های گلدوزی شده در این برند دست دوز و ماشینی هستند. همچنین تنوع در طرح و رنگ آنها زیاد می باشد. قواره های موجود این شال در اندازه بزرگ و با ابعاد ۱۹۵*۵۵ سانتی متر بوده که بر روی سر فیکس مانده و از روی سر لیز نمی خورند.

شال گلدوزی شده حریر پفکی

قیمت و نحوه سفارش شال گلدوزی شده  حریر پفکی نارا

شما می توانید در سایت naaraaa.com انواع شال و روسری گلدوزی شده حریر پفکی را با قیمت مناسب و بدون واسطه خریداری کنید. این شال ها با توجه به کاربرد و سلیقه مشتریان هر کدام طرح متفاوتی دارند، که با هر استایلی ست می شوند.

برند نارا از پیشگامان در ارائه انواع شال و روسری که با همکاری تولید کنندگان برتر ایرانی محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. قیمت عمده برای شال گلدوزی شده جنس حریر پفکی ۲۷۰ هزار تومان و قیمت تک ۳۵۰ هزار تومان می باشد.

خرید از سایت نارا به صورت حضوری و غیر حضوری برای همه عزیزان در سراسر دنیا امکان پذیر بوده و ارسال کالا از طریق هر یک از روش های حمل (  تیباکس، پست، باربری و … ) صورت می پذیرد. جهت هر گونه سوال در خصوص  خرید و نحوه سفارش اواع محصولات نارا می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت با پشتیبان ما در تماس باشید. ارسال پیام از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب برای همه عزیزان امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *