جستجو کردن

ایده روسری نخی گلدار برای خانم های شاد و جذاب

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که همواره دوست دارید تا با طراوت و جوان دیده شوید. بهترین گزینه برای انتخاب شال و روسری استفاده از جنس، رنگ و طرح های شاد می باشد. روسری های شاد دارای طرح هایی از گل و طبیعت و غیره هستند که علاوه بر فانتزی و جذاب بودن، حس شادابی و طراوت را به شما می بخشند.

روسری نخی گلدار

ما در این مقاله از سایت naaraaa.com قصد داریم تا با بررسی ویژگی ها و شرح نکاتی در مورد ایده روسری نخی گلدار برای خانم های شاد و جذاب به شما کمک کنیم تا انتخابی  بی نظیر  و رضایت‌بخش داشته باشید. بنابراین اگر شما خانمی هستید که به طراوت ظاهر خود اهمیت می دهید و قصد انتخاب روسری نخی گلدار را دارید، این مقاله می تواند به شما کمک شایانی کند. با ما همراه باشید.

روسری نخی گلدار؛ طرحی از شکوفایی بهار

خانم ها می توانند با استفاده از روسری های گلدار شکوفایی و جذابیت را به ظاهر خود هدیه ببخشند. این روسری چهره شما را جوان تر نشان  می دهد. همچنین باعث می شود تا استایلی با کلاس داشته باشید. این ویژگی به دلیل طرح و جنس روسری بوده که برای هر استایلی جذاب است.

روسری های نخی با طرح گل جنسی از الیاف طبیعی مانند پنبه و یا الیاف مصنوعی  نظیر پلی استر دارند. طرح های گل در این روسری بر اساسا نوع سلیقه و کاربردشان متفاوت هستند. انواع مدل های مجلسی و غیر مجلسی را می توان در بین طرح های این روسری مشاهده نمود که برای هر خانم طرفدار زیبایی و شادابی جذاب می باشد.

روسری نخی گلدار

روسری نخی گلدار زنانه

مدل های روسری زنانه دارای رنگ بندی متنوع هستند. این روسری برای خانم هایی ظاهری جوان دارند و یا می خواهند کمتر از ین خود دیده شوند، یک انتخاب مناسب است. روسری های زنانه گلدار برای خانم های بزرگسال دارای طرح های با گل های ریز و درشت بوده که مناسب سن آنها طراحی شده اند.

روسری نخی گلدار

روسری نخی گلدار دخترانه

معمولا روسری های گلدار دخترانه از طرح های گل درشت با رنگ های شاد است که مناسب با سلیقه و ذائقه هر خانم جوان خوش پسند است. همچنین رنگ های تیره در میان انواع روسری های دخترانه وجود دارد که مناسب با سن خانم های جوان بوده و کاملا به روز می باشد.جنس این روسری های نخی نرم و لطیف هستند و به دلیل انعطاف خاصی به شکل و فرم سر در می آیند.بنابراین می توانید این روسری را به هر شکلی بر روی سر ببندید.

روسری نخی گلدار

معرفی بهترین روسری نخی گلدار

روسری های گلدار جذابیت خاصی داشته و بسیار نمای دلفریبی دارند. با این وجود کیفیت بالای این روسری باعث می شود تا همواره از استفاده آن لذت برده و ظاهر شما بدرخشد. روسری های نخی گلدار برند نارا این ویژگی را دارند که به دلیل جنس خوب و مرغوب پرز نمی گیرند و نخ کش نمی شوند.

همچنین با استفاده در طولانی مدت درخشندگی و لطافت خود را از دست نمی دهند. به راحتی قابل شستشو بوده و دارای طرح ها و رنگ های متنوع هستند. این روس ی ها شامل انواع مدل های مجلسی و غیر مجلسی بوده که در چند رنگ متنوع و به روز ارائه می شوند.

خرید روسری نخی گلدار از تولیدی نارا

فروشگاه نارا یکی از فعالیت های اصلی خود را برای عرضه و فروش انواع شال و روسری، تامین و تولید بهترین محصولات از برندها و تولید کنندگان برتر ایرانی در این زمینه قرار داده است. بنابراین خرید از سایت naaraaa.conm این امتیاز را به مشتریان گرامی می دهد تا بدون واسطه بتوانند محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و دسترسی آسان و راحت تهیه نمایند.

همچنین در این راستا برای افرادی که قصد صادرات انواع شال و روسری مزون دوز و دست دوز به خارج از کشور را دارند، و یا می خواهند به صورت عمده این محصول را خریداری کنند. می توانند انواع شال و روسری را به صورت مستقیم و دست اول از تولیدکننده و با قیمت مقطوع از سایت نارا تهیه نمایند.

قیمت تک برای خرید انواع روسری نخی گلدار ۲۴۵ هزار تومان و قیمت خرید عمده ۱۸۷ هزار تومان می باشد. که در صورت خرید در حجم بالا ( تعداد صد جین به بالا ) این مبلغ به مراتب بسیار کمتر خواهد بود. شما می توانید جهت هر گونه سفارش در خصوص انواع روسری های نخی گلدار زنانه و دخترانه و یا کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استعلام کیفیت و قیمت، ارسال نمونه و  نحوه سفارش و سایر موارد با پشتیبان و کارشناس فروش ما در سایت نارا تماس بگیرید.

جهت ارسال پیام به صورت آنلاین می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با مجموعه نارا در ارتباط بوده و سوالات خود را مطرح نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *