جستجو کردن

باید و نبایدهای روسری کرپ حریر

روسری کرپ حریر یکی از ترندهای دنیای مد و فشن در این چند سال اخیر بوده است. علت معروف بودن و محبوبیت این روسری جنس، کیفیت و کاربرد آن می باشد که برای خانم ها جذابیت خاص خود را دارد. با این حال برخی از ویژگی ها هستند، که اگر خانم های علاقه مند به این سبک و مدل روسری آن را بدانند، می توانند انتخاب بهتری داشته باشند.

ما در این مقاله از سایت naaraaa.com قصد داریم تا شما را با باید و نبایدهای روسری کرپ حریر آشنا کنیم، که می تواند به شما در انتخاب و خرید ایمن و رضایت‌بخش این محصول هر چه بیشتر کمک کند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

روسری کرپ حریر

روسری کرپ حریر

یکی از محبوب ترین روسری ها در بین انواع روسری مدل های حریر کرپ هستند که به لحاظ جنس و طرح بسیار مورد استقبال می باشند.‌ روسری کرپ حریر که از دو جنس حریر و کرپ بوده، لطافت حریر را دارد و اما مانند کرپ سفت و محکم است.

این روسری در قواره های مختلف از جمله  ۱۱۰، ۱۳۰،۱۴۰سانتی متر در بازار موجود می باشند. همچنین برخی از آنها از الیاف پلی استر تولید و تهیه شده انپ که از الیاف مصنوعی بوده و مات و زبر هستند. از دیگر ویژگی های این روسری اینکه پرزدهی نداشته و یا به ندرت در آنها دیده می شوند ( به خاطر پایین بودن کیفیت جنس ).

همچنین قابل شستشوی راحت و به دلیل  مقاومت در برابر کشش و سایش دوام خوبی دارند.روسری های حریر کرپ را می توان در مهمانی ها و یا به طور روزمره و حتی در طولانی مدت از آن استفاده کرد. زیرا که نه پرز داده و چروک نمی شوند.

روسری کرپ حریر

مزایا و معایب روسری کرپ حریر

با اینکه روسری حریر کرپ جزو اکسسوری های جذاب و پرطرفدار بوده اما می توان گفت معایبی نیز دارد. این معایب مربوط به نگهداری و شستن آن است. از آنجایی که جنس این روسری از حریر کرپ می باشد، در صورت لکه شدن بایستی آن را به آرامی و بدون چنگ انداختن شسته و لکه گیری نمود.

زیرا در غیر این صورت به بافت های آن آسیب زده و حالت خوش ایستایی خود را بعد از مدتی از دست می دهد. همچنین تا جای ممکن بهتر است آن را به طور دستی شسته و از مایع شوینده خوبی برای شستن آن استفاده نمود. بهتر است از روسری کرپ حریر با جنس کیفیت بالا استفاده کنید. انتخاب روسری با جنس بی کیفیت و با الیاف مصنوعی از ماندگاری کمتری برخوردار هستند.

این روسری ها به دلیل ترکیب دو جنس مات و زبر و نیز درخشان لطیف حالتی شیک و رسمی به پوشش و استایل شما می دهد. همچنین در اغلب فصول می توان از آن استفاده نمود. این روس ی پاسخگوی همه سلایق بوده و معمولا رنگ بندی متنوعی نیز دارد. چروک ناپذیر بودن نیز یکی از مزیت هایی است که خانم ها این روسری را به سایر محصولات ترجیح می دهند.

روسری کرپ حریر

روسری حریر کرپ؛ تنوع رنگ و طرح

روسری حریر کرپ معمولا تنوع رنگی بسیار دارد. به طوری که می توان طیف رنگی وسیعی از رنگ های مات و تیره تا درخشان روشن را در مدل های این روسری مشاهده نمود. روسری حریر کرپ مشکی یکی از مدل های جذاب است که در انواع مهمانی ها و مجالس رسمی و غیر رسمی مورد استقبال است.

همچنین طرح های گلدار این روسری برای مجالس و مهمانی ها بسیار شیک بوده و با انواع استایل های کژوال، رسمی و غیر رسمی نیز ست می شود. مدل های ساده این روسری نیز به دلیل سطح کمی چروک دیده شدن برای خانم های ساده پسند و با سلیقه مناسب بوده و جذابیت را به آنها می بخشد.

روسری کرپ حریر

معرفی بهترین روسری کرپ حریر

کیفیت روسری های کرپ حریر با توجه به جنس، نوع تولید کننده و برند و طرح متفاوت هستند. از این رو بهتر است این محصول را از فروشگاه های معتبر تهیه و خریداری نمایید. تا نسبت به کیفیت و قیمت آن رضایت و اطمینان حاصل کنید.

برند و فروشگاه اینترنتی نارا با همکاری برترین تولید کنندگان ایرانی توانسته است بهترین محصولات را از نظر جنس و کیفیت ارائه دهد. از آنجایی که این محصولات بدون واسطه ( از تولید به مصرف ) و به طور مستقیم به مشتریان عرضه می شود. بنابراین قیمت این محصول بسیار مناسب از بازار می باشد.

شما می توانید جهت  هر گونه سوال در زمینه استعلام قیمت و کیفیت و همچنین خرید انواع شال و روسری نارا با پشتیبان و  کارشناس فروش ما در سایت naaraaa.com تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت عمده برای خرید روسری حریر کرپ بین ۱۴۰ تا ۱۷۰ هزار تومان و برای خرید تک و جزئی بین ۲۰۰ تا ۲۶۰ هزار تومان می باشد. در صورت خرید جین ( تعداد ۱۰۰ عدد با بالا ) قیمت این محصول به مراتب پایین تر خواهد بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *