جستجو کردن

روسری حریر کریشه شاین؛ آشنایی با انواع مدل حریر و کاربردها

روسری حریر کریشه شاین یا روسری لمه یکی از انواع روسری با جنس پارچه حریر است که به دلیل ظاهر زیبا و جذاب محبوبیت زیادی دارد. پارچه کریشه شاین یا لمه علاوه بر روسری و شال برای موارد دیگری از جمله بلوز و پیراهن نیز استفاده می شود. در این مطلب از سایت naaraaa.com سعی نموده ایم تا شما را با روسری حریر کریشه شاین که یکی از انواع مدل حریر و کاربردهای آن آشنا کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید ایمن و رضایت‌بخش این محصول کمک کند. با ما همراه باشید.

روسری حریر کریشه شاین

انواع مدل پارچه حریر برای شال و روسری

پارچه حریر جنسی از ابریشم دارد و از دیرباز مورد توجه تولیدکنندگان و طراحان پوشاک از جمله شال و روسری بوده است. از آنجایی که حریر نرم و لطیف می باشد و انعطاف پذیری خاصی نسبت به سایر پارچه ها دارد. از این رو برای تولید و طراحی شال و روسری مناسب است.

حریر جزو پرمصرف ترین پارچه ها بوده و به دلیل وزن سبک و قیمت مناسب می توان از آنها برای تولید و طراحی انواع شال و روسری استفاده کرد. پارچه حریر همچنین دارای این قابلیت می باشد که برای همه سنین مناسب بوده و با هر استایلی ست و جور می شود‌. همچنین قابلیت شستشوی آسان را دارد و می توان از آن را در هر مکانی استفاده نمود.

شال و روسری های حریر برای هر فصلی مناسب هستند. نیز  به دلیل آنکه از الیاف ابریشم تهیه می شوند، دارای کیفیت عالی و فوق العاده ای می باشند. انواع مدل های روسری که از پارچه حریر به دست آمده اند شامل؛ حریر کرپ، حریر ژاکارد، حریر نخی، حریر ساتن، حریر پلیسه، حریر لمه، حریر کریشه، حریر ارگانزا و روسری های حریر طرح دار می باشند.

روسری حریر کریشه شاین

حریر کریشه شاین؛ انتخابی متفاوت از سایر محصولات

تفاوتی که حریر کریشه شاین با سایر روسری هایی از جنس حریر دارد، در نوع ضخامت و نازکی آن است. این روسری لطیف و نرم می باشد و یکی از انتخاب های مناسب برای فصل تابستان است.  روسری حریر کریشه شاین برای هر استایلی قابل استفاده و مناسب بوده، بنابراین می توان به جرات گفت که این روسری یکی از گزینه های خرید خانم های جذاب و خاص می باشد.

خانم هایی که دوست دارند با استایل و ظاهرشان بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب خود بگذارند. به طور معمول یکی از انتخاب هایشان استفاده از انواع روسری های حریر از جمله حریر کریشه شاین می باشد. روسری حریر کریشه شاین مناسب فصل تابستان است، و بیشترین کاربرد را در مهمانی ها و مجالس دارد. خانم هایی که دوست دارند تا استایلی متفاوت و خاصی را تجربه کنند، پیشنهاد ما به شما روسری حریر کریشه شاین است.

روسری حریر کریشه شاین

رنگ بندی روسری حریر کریشه شاین

رنگ بندی روسری حریر گریشه شاین در طیف گسترده ای می باشد که می توانید نمونه های آن را در سایت naaraaa.com مشاهده کنید. این رنگ بندی در طیف رنگ های آبی، آبی کاربنی، مشکی، استخوانی، سبز تیفانی، طوسی، صورتی تیره و روسن، خردلی و رنگ های دیگر است.

روسری حریر کریشه در دو حالت مات و درخشان به بازار عرضه و ارائه می شود‌. همچنین نوع طرح دار آن نیز موجود می باشد که هر کدام با توجه به نوع طرح و رنگ متفاوت هستند. اغلب مدل های مجلسی این روسری از نوع طرحدار با رنگ های جذاب و شاد می باشند. روسری های حریر کریشه در دو مدل دخترانه و زنانه در سایت نارا موجود هستند.

روسری حریر کریشه شاین

قیمت و خرید روسری حریر کریشه شاین

قیمت خرید تک برای روسری های حریر شاین ۲۲۰ هزار تومان و برای خرید عمده ۱۴۰ هزار تومان می باشد. محصولات نارا به سرتاسر ایران و جهان قابل ارسال بوده و در صورت خرید عمده ( تعداد بالای ۱۰۰ جین ) این قیمت به مراتب کمتر خواهد بود.

در صورتی که شما قصد دارید به صورت عمده محصولات ما را تهیه کنید و یا به عنوان صادر کننده هستید می توانید جهت استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید و سفارش انواع شال و روسری با کارشناس و پشتیبان ما در سایت naaraaaa.con در ارتباط باشید.

برند نارا یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان اصلی در زمینه انواع شال و روسری ایرانی همواره خدمات بهینه خود را جهت ارتقای کسب رضایت مشتریان با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد. نحوه سفارش محصول در سایت نارا به صورت حضوری و غیر حضوری از طریق هر یک از روش های حمل ( پست، تیباکس و باربری و غیره ) به سرتاسر دنیا صورت می پذیرد.

کارشناس ما در سایت نارا همه روزه و به صورت شبانه روزی ( از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب ) آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه انواع شال و روسری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *