جستجو کردن

معرفی بهترین مدل های روسری ترکمن

روسری های ترکمن از دیرباز مورد توجه خانم ها بوده و هست و یکی از روسری های اصیل شمال و شمال شرقی کشورمان می باشد. رنگ و طرح این روسری با گذر زمان تغییرات بسیاری نموده است. از این رو می توان انواع مدل در طرح های مختلف و جذاب را در این روسری دید که با هر استایلی مناسب و ست می شود.

اگر شما هم طرفدار این روسری هستید و می خواهید استایل خود را با روسری ترکمنی آراسته کنید. با ما در سایت naaraaa.com تا انتها همراه باشید تا شما را با بهترین مدل های روسری ترکمن آشنا کنیم، که می تواند به شما در انتخاب و خرید ایمن و رضایت‌بخش این محصول کمک کند.

روسری ترکمن نارا

روسری ترکمنی؛ ویژگی ها و کاربردها

روسری ترکمنی یکی از چارقدهای سنتی و اصیل کشور ماست که با گذر زمان هنوز جایگاه و محبوبیت خود را در بین طرفدارانش دارد. این روسری معمولا در قواره های بزرگ می باشد. با این حال مدل هایی را می توان در بین آن مشاهده کرد که اندازه های کوچک و یا متوسط هستند.

ویژگی مهم این روسری جنس آن است. به طوری که از جنس نخی، ابریشمی و پشمی می باشد. بر این اساس روسری ترکمنی چند مدل بوده که هر کدام قواره و اندازه های مختلفی دارند. همچنین طرح های این روسری به صورت چاپ ماشینی و یا دستی هستند، که طرح هایی از گل بر روی آنها نقاشی شده اند.

از روسری های ترکمنی بسته به نوع طرحی که دارند، می توان در مهمانی ها و مراسم اداری، مذهبی و یا سایر مکان ها استفاده نمود. به عنوان مثال اغلب روسری های ترکمنی ابریشمی و یا حریر برای مجالس عروسی و جشن ها مناسب است. همچنین برای خانم هایی که دوست دارند تا تیپ خاص و استایل منحصر به فرد و اصیل خود را نمایش دهند، می توانند از این روسری با طرح، رنگ و جنس دلخواه خود استفاده کنند.

روسری ترکمن

اما اصلی ترین ویژگی های روسری های ترکمن موارد زیر هستند:

  • معمولا در قواره بزرگ ۱۵۰ سانتی متر می باشند
  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی و به طور دستی
  • قابل اتوکشی
  • دارای طرح های شلوغ و گل
  • قابل استفاده با یک لایه و یا دولایه آن
  • مناسب هر فصل

روسری های ترکمن ابریشمی معمولا از نوع روسری های ایتالیایی و روسری ترکمن نخی از نوع چارقد پولینی می باشند. روسری های ترکمنی برای هر نوع استایلی مناسب است و مدل های زنانه و دخترانه آن  بر اساس طرح و رنگ متفاوت می باشد.

روسری ترکمن

انواع روسری ترکمن زنانه و دخترانه نارا

نارا مجموعه ای است که با همکاری بهترین تولید کنندگان  انواع شال و روسری توانسته با چندین سال سابقه درخشان محصولات  خود را بهترین کیفیت و قیمت ارائه دهد. در این راستا نیز با ارائه خدمات بهینه امکان دسترسی آسان تر  جهت جلب رضایت مشتریان فراهم نموده تا مصرف کنندگان بتوانند بدون  واسطه و با قیمت پایین تر از بازار محصول خود را خریداری کنند.

روسری های ترکمن نارا شامل انواع مدل های زنانه و دخترانه با طرح های ماشینی و دستی می باشد. این روسری همچنین در نوع نخی، ابریشمی یا حریر و پشمی در این سایت موجود است. مدل های مجلسی و غیر مجلسی روسری ترکمن نارا را می توانید در سایت naaraaa.com مشاهده کنید.

روسری ترکمن

قیمت و نحوه سفارش روسری ترکمن نارا

بهترین عرضه کالا فروش بدون واسطه  می باشد که مجموعه نارا با بهره گیری از کادر مجربی از تولید کنندگان توانسته محصولات را با قیمتی پایین تر از بازار به مشتریان ارائه دهد. از آنجایی که  سایت نارا یک فروشگاه تخصصی برای انواع شال و روسری می باشد، بنابراین بهترین مدل های روسری ترکمن توسط این سایت با قیمتی ارزان تر از بازار به مشتریان  عرضه می شود.

انواع روسری ترکمن نخی، ابریشمی و پشمی در قیمت بین ۱۰۰ هزار تا یک میلیون تومان توسط این فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش می رسد. لازم به ذکر است که در صورت خرید عمده جهت صادرات ( صد جین به بالا ) این رنج قیمت به مراتب کمتر خواهد بود.

با وجود اینکه تمام تصاویر مندرج در سایت نارا از انواع روسری و شال تهیه شده از تولیدی مجموعه ناراست. با این حال لازم به ذکر بوده که در صورت نیاز به تصویر و فیلم محصول مورد نظر خود می توانید با شماره و راه های ارتباطی  پشتیبان ما در سایت naaraaa.com در ارتباط باشید.

خرید تمامی محصولات نارا به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است، و ارسال کالا از طریق هر یک از روش های حمل ( تیباکس، پست، باربری و غیره ) به سایر نقاط ایران و سایر کشورها مقدور می باشد. شما همچنین می توانید جهت هر گونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و نحوه سفارش و استعلام قیمت انواع روسری ترکمن با پشتیبان ما در سایت نارا تماس بگیرید.

ارسال پیام به صورت آنلاین همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب برای همه عزیزان امکان پذیر است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *