جستجو کردن

شال حریر کرپ مشکی نگین دار؛ انتخابی مجلسی پسند

انتخاب شال حریر کرپ مشکی نگین دار یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که علاقه مند به این که با تیپ و استایل مجلسی در همه جا ظاهر شوید. همچنین دوست دارید اکسسوری هایی که استفاده می کنید، شما را متشخصانه و با وقار نشان دهد.

ما در این مقاله از سایت naaraaa.com  قصد داریم تا هر چه بیشتر شما را با ویژگی ها و کاربردهای شال حریر کرپ مشکی نگین دار آشنا کنیم. تا شما بتوانید با شناخت بیشتر نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنید. با ما همراه باشید.

شال حریر کرپ مشکی نگین دار

ویژگی بهترین شال حریر کرپ مشکی نگین دار

شال حریر کرپ مشکی نگین دار انتخابی خوب برای خانم های شیک پوش و باوقار است. این شال در بین انواع روسری و شال حریر جزو اکسسوری های محبوب بوده که با هر استایلی جور می شود. طرح های زیبا از انواع نگین و سنگ درشت و‌ ریز در این روسری وجود دارد که هر بانوی با سلیقه ایرانی را به وجد می آورد.

این روسری در انواع مدل ها می باشد. به طوری که طرح و شکل سنگ  بسته به مدل دخترانه و زنانه متفاوت هستند. از آنجایی که جنس حریر جذابیت خاصی دارد، وجود نگین و رنگ مشکی می تواند وقار و جذابیت را در ظاهر و استایل هر بانویی چندین برابر کند.

شال حریر کرپ مشکی نگین دار

شال حریر کرپ زنانه نگین دار مجلسی به رنگ مشکی

انواع شال حریر کرپ زنانه نگین دار در طرح های مجلسی وجود دارد. مدل های مجلسی زنانه معمولا دارای نگین های درشت تر با شکل های متفاوت می باشند. همچنین رنگ مشکی این شال جذابیت خاصی را به آن بخشیده است، که می تواند درخشش و زیبایی استایل شما را دو چندان کند.

شال حریر کرپ مشکی نگین دار

شال حریر کرپ مجلسی دخترانه با طرح نگین

معمولا در شال نگین دار دخترانه، اندازه نگین ها کمی کوچکتر بوده، ولی با این حال سنگ های درشت را نیز می توان در بین انواع این شال مشاهده نمود. همچنین نگین ها در برخی مدل های مجلسی دخترانه به صورت دور دوزی شده هستند.

شال حریر کرپ مشکی نگین دار برند نارا

این شال ها در حین ظاهری زیبا، دارای درخشندگی خاصی هستند. نگین ها و سنگ ها دست دوز شده تولیدکنندگان و طراحان برند نارا می باشد. از سایر ویژگی های انواع شال حریر کرپ مشکی نگین دار می توان به شکل و اندازه سنگ ها اشاره نمود.

انواع سنگ های درشت و ریز، پاپیونی، خزه ای و لوئی از اصلی ترین طرح ها برای شال حریر کرپ نگین دار نارا هستند. این شال ها همچنین در مدل های دخترانه و زنانه به بازار عرضه می شوند. شال نگین دار مشکی نارا مناسب با هر استایلی بوده و اغلب برای مهمانی ها، مجالس رسمی، نیمه رسمی کاربرد دارند.

شال حریر کرپ مشکی نگین دار

معرفی و خرید شال حریر کرپ مشکی نگین دار نارا

اگر شما قصد خرید این محصول را به صورت عمده دارید. بهترین راهکار خرید از فروشگاه های بدون واسطه و تولید کننده می باشد. شرکت نارا با همکاری بهترین تولید کنندگان ایرانی اقدام به عرضه محصولات  انواع شال و روسری با کیفیت و قیمت مناسب نموده است.

در این راستا بهترین شال حریر کرپ مشکی نگین دار توسط این برند ارائه و عرضه می شود، که دارای کیفیت مطلوبی هستند. قیمت عمده شال حریر کرپ مشکی نگین دار نارا ۲۲۰ الی ۲۷۰ هزار تومان بوده و قیمت تک آن ۲۷۰ تا ۳۵۰ هزار تومان می باشد. همچنین بسته به طرح و اندازه نگین این قیمت ها متغیر هستند.

شما می توانید جهت ثبت سفارش، کسب اطلاعات بیشتر و هر گونه سوال در زمینه استعلام قیمت و کیفیت محصولات نارا با پشتیبان و کارشناس فروش ما در سایت naaraaa.com تماس بگیرید. لازم به ذکر است در صورت خرید عمده به قصد صادرات تمام قیمت های ذکر شده مقطوع می باشد.

همچنین در صورتی که قصد خرید حضوری دارید، این امکان برای شما فراهم است. در غیر این صورت می توانید محصول خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. ارسال محصولات نارا از طریق هر یک از روش های حمل ( تیباکس، پست و باربری و غیره ) برای همه در داخل ایران و سایر کشورها امکان پذیر می باشد.

شما می توانید پیام های خود را در خصوص هر یک از محصولات نارا به صورت آنلاین و یا از طریق پیامک و چت نیز از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت با ما در میان بگذارید. ساعات ارسال پیام و ارتباط با ما همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *