جستجو کردن

انواع روسری توردوزی شده؛ جذاب و منحصر به فرد

روسری تور دوزی دارای جنس و طرح های مختلف هستند که هر کدام از آنها به فرد ظاهر و استایلی آراسته می بخشند. انواع مدل های مجلسی زنانه و دخترانه شامل طرح هایی از تور می باشد که برای خانم های شیک پوش و با سلیقه جذاب است.

ما در این مقاله از سایت naaraaa.com به بررسی انواع مدل های روسری توردوزی شده که می تواند انتخاب خانم  ها را تحت تاثیر قرار دهد پرداخته و ویژگی ها و نکات مهم را در این زمینه را برای علاقه مندان به این سبک و مدل روسری شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

روسری توردوزی شده

بهترین روسری توردوزی شده

روسری های توردوزی شده بر اساس جنس به سه دسته وال اسلپ، وال نخی و حریر کرپ دسته بندی می شوند. با این حال مدل های مختلفی از روسری های تورشده هستند که با توجه به  طرح و نوع کاربردشان متفاوت می باشند. معمولا این روسری چون از جنس نخ هستند، روی سر سر نمی خورند و به راحتی می توان آنها را شستشو داد.

البته باید توجه کنید که برای شستن این روسری حتما با آب ولرم و شوینده مناسب و تا حتی الامکان به طور دستی آن را بشویید. روسری های توردوزی شده همچنین سبک بوده و خوش ایست می باشند. این روس ی رنگ بندی متنوع دارند و در طرح های آنها از انواع تور گل، بابونه و تورهای هال خالی و غیره استفاده شده است.

روسری توردوزی شده مجلسی و ساده

معمولا روسری های توردوزی شده برای مجلس و مهمانی ها مناسب هستند. اما در برخی مدل ها که کمی رسمی تر و طرح ساده تری دارند، نیز می توان برای مکان های رسمی و نیمه رسمی نیز استفاده نمود.‌ روسری های توردوزی شده مجلسی و ساده شامل چند طرح اصلی هستند که موارد زیر از رایج ترین آنها می باشند:

  • روسری طرح تور ساده
  • روسری با طرح تور کارشده نقش و نگار ( توپی و غیره )
  • روسری توردوزی شده با طرح گل
  • روسری توردوزی شده با اشکال هندسی مستطیل، مثلث و غیره
  • روسری تور دوزی شده بلند که در قواره بزرگ
  • روسری توردوزی شده کوتاه
  • روسری توردوزی شده با تزئینات

هر کدام از این مدل های فوق بر اساس سلیقه و طراحی که دارند، مدل های دخترانه و زنانه دارند که می توان آنها را با هر استایلی ست نمود. همچنین رنگ بندی متنوع و شاد این روسری ظاهری زیبا و جذاب تر را به فرد می دهد. روسری های توردوزی شده به دلیل جنس نخی و خنک معمولا برای فصول گرم مناسب تر هستند.

روسری توردوزی

روسری توردوزی شده زنانه و دخترانه نارا

روسری های توردوزی شده برند نارا را در این سایت می توانید مشاهده کنید. این محصول شامل مدل های زنانه و دخترانه می باشد. همچنین در قواره های استاندارد و مناسب برای خانم های جوان و مسن طراحی و تهیه شده اند. مدل های دخترانه برای مجلسی شامل رنگ های متنوع و شاد با طرح های فانتزی و جذاب مناسب سلیقه دختر خانم های جوان می باشد.

طرح های نسبتا سنگین تر با رنگ بندی متنوع نیز در مدل های زنانه هستند که مناسب با هر سلیقه ای طراحی شده اند. جنس این روسری از نخ با کیفیت و مرغوب می باشد و شامل مدل های مجلسی و ساده است. همچنین طرح های تور در اشکال مختلف وجود دارد، که در برخی به صورت دست دوز شده هستند. همین موضوع باعث جذابیت بیشتر شده که استایل خاصی را به هر خانم شیک پوش و زیبا پسند می بخشد.

روسری توردوزی

قیمت و نحوه خرید روسری توردوزی شده برند نارا

یکی از چالش های اساسی خانم ها خرید محصولی ست که هم دوام و کیفیت خوبی داشته باشد، و هم اینکه بتوانند در طولانی مدت و در هر مکانی از آن استفاده کنند. همچنین بتوانند روسری و یا شالی انتخاب کنند که به هر لباس بیاید و با استایل آنها ست شود.

معمولا روسری های توردوزی شده به دلیل تنوع در طرح این ویژگی را دارند که با هر استایلی ست می شوند و نیز با توجه به نوع جنس تقریبا برای استفاده در  تمام فصول سال مناسب هستند. روسری های توردوزی شده نارا از جنس نخ با کیفیت بوده و قیمت ارزان تری نسبت به بازار دارند.

قیمت خرید تک برای روسری توردوزی شده نارا ۲۴۰ تا ۳۵۰ هزار تومان و برای عمده ۱۷۰ الی ۲۵۰ هزار تومان ( بسته به نوع طرح و اندازه و جنس متفاوت بوده ) می باشند. شما می توانید خرید خود را از سایت نارا به صورت آنلاین و حضوری انجام دهید. در صورت خرید به صورت حجم بالا قیمت ها مقطوع خواهد بود.

روسری توردوزی

مجموعه نارا تامین کننده دست اول شال و روسری که با همکاری بهترین طراحان و تولید کنندگان ایرانی به ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب اقدام نموده است. این مجموعه با عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، دسترسی راحت تر و بدون واسطه ( از تولید به مصرف ) خدمات خود را در جهت ارتقای جلب رضایت مشتریان به روزرسانی و ارائه می دهد.

خرید از سایت نارا به صورت جزئی و عمده امکان پذیر می باشد. برای تجار و افرادی که قصد صادرات شال و روسری را به خارج از کشور دارند، نیز امکان عرضه و ارائه کالا وجود دارد، که در این صورت قیمت ها نیز مقطوع خواهد بود.

همچنین شما می توانید سوالات خود را در زمینه سفارش محصول،استعلام قیمت و یا نحوه ارسال بار و سایر موارد در این زمینه با پشتیبان ما در سایت naaraaa.com مطرح نمایید. ارسال پیام به سایت نارا همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب و به صورت آنلاین برای همه عزیزان امکان پذیر است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *