جستجو کردن

شال رنگی نگین دار کوپرا؛ انتخابی برای خانم های دوستدار مد و فشن

یکی از شال هایی که امروزه بسیار مورد توجه دوستداران مد و فشن قرار گرفته است، شال های کوپرا با جنسی از ریون طبیعی می باشد. این شال برای خانم هایی که به طرح های پرکار و در حین حال ساده و شیک علاقه دارند، یک انتخاب مناسب محسوب می شود.

ما در این مقاله از سایت naaraaa.com قصد داریم تا با بررسی ویژگی ها و شرح نکاتی در مورد شال رنگی نگین دار کوپرا شما را هر چه بیشتر با این شال آشنا کنیم. در صورتی که قصد خرید این شال با کیفیت خوب را دارید، مطالعه این مقاله می تواند به شما در انتخاب و خرید هر رضایت‌بخش تر این محصول کمک نماید. با ما تا انتها همراه باشید.

شال رنگی نگین دار کوپرا

شال کوپرا؛ آشنایی با ویژگی ها و کاربردها

جنس شال کوپرا از پارچه ریونی به نام ریون کوپرومونیوم بوده که از ابریشم آموتیا تهیه شده است. این شال جزو ترندهای جدید این چند سال اخیر می باشد که به دلیل زیبایی خاص و منحصر به فردی که دارد، مورد علاقه خانم های خوش استایل و جذاب می باشد.

به شال  کوپرا به دلیل طرح  براق و درخشندگی، شال واکسی نیز گفته می شود. شالی که می توان در همه فصول از آن استفاده نمود.‌  جنس شال کوپرا یکی از پرفروش ترین شال ها در بازارهای بین المللی ست که هر ساله از چین به کشورهای غربی نیز صادر می گردد.

از این رو تولید آن با حجم بالایی بوده و در ایران نیز این شال در مدل ها و طرح و رنگ های مختلف تولید و به بازارهای جهانی عرضه می شود. از آنجایی که این شال از جنس الیاف طبیعی بازیافت شده می باشد. بنابراین قیمت مناسبی دارد، و همچنین جایگزین خوبی برای شال های ابریشمی با قیمت بالاست.

شال کوپرا همچنین از بیرون ظاهر درخشنده دارد، و از این رو برای استایل های مجلسی و کژوال و رسمی مناسب است. البته این شال کمی چروک پذیر  و خاصیت کشسانی دارد. اما با این حال پرز نمی دهد. از شال های کوپرا می توان در مهمانی ها، مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده نمود.

شال رنگی نگین دار کوپرا

شال رنگی نگین دار کوپرا

شال های کوپرا همانند محصولات دیگر دارای رنگ بندی و مدل های متنوع و مختلف می باشد. یکی از مدل های شال کوپرا طرح رنگی نگین دار است که بسته به نوع رنگ و سلیقه با هر استایلی ست می شود. در طرح های این مدل از شال کوپرا از انواع سنگ ها و نگین های درشت و ریز استفاده شده که برای هر بیننده ای جذاب و زیبا می باشد.

معمولا از مدل شال های رنگی از جنس کوپرا با طراحی نگین و سنگ برای مجالس استفاده می شود. این مدل با وجود تزئینات و طرح های کار شده از نگین، به شما ظاهری سنگین و در حین حال شیک و اصیل می بخشد. از این رو برای مهمانی ها و مجالس رسمی و شیک یک گزینه خوب و بی نظیر برای خانم های شیک پوش و با وقار است.

انواع شال رنگی نگین دار کوپرا؛ برند نارا

طرح های نگین این شال در این برند متنوع است. انواع سنگ های درشت و کوچک و طرح های دوردوزی شده و پرکار را می توان در مدل های این شال مشاهده نمود. ویژگی این سنگ ها و نگین ها استحکام بالای آنها می باشد. همچنین براق بودن آنها که باعث شده تا با تلفیقی از درخشندگی کوپرا ظاهری زیبا و شگفت انگیز را ایجاد نماید.

شال رنگی نگین دار کوپرا

شال رنگی نگین دار کوپرا برند نارا نیز در رنگ بندی متنوع بوده که از طیف مات و تیره تا روشن و درخشان گسترده است. با وجود اینکه جنس این شال از لحاظ جنس با دوام و محکم می باشد. با این حال بهتر است که هنگام شستشو از یک ماده شوینده سبک و ملایم برای لکه گیری استفاده کنید تا درخشندگی خود را همواره حفظ نماید. این محصول همچنین دارای ظرافت و لطافت بوده و کیفیتش را تا مدت ها حفظ می کند.

شال رنگی نگین دار کوپرا

سفارش و خرید شال نگین دار رنگی کوپرا از سایت نارا

فروشگاه اینترنتی نارا یکی از تامین کنندگان اصلی انواع شال و روسری باکیفیت اصل می باشد که محصولات خود را با بهترین قیمت ارائه می دهد. این سایت با همکاری تولید کنندگان برتر توانسته است، امکان خرید آسان و راحت را برای مشتریان خود فراهم کند.

محصولات شال و روسری نارا با قیمت مناسب، بدون واسطه و با دسترسی راحت و سریع به مصرف کنندگان ارائه و عرضه می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام قیمت و کیفیت، سفارش و نحوه ارسال و هر گونه سوال در این زمینه با پشتیبان و کارشناس فروش ما در سایت naaraaa.com تماس بگیرید.

لازم به ذکر است محصولات نارا به صورت تک و عمده به فروش می رسد. همچنین برای مشتریان و صاحبان کسب و کار در حوزه فروش و تامین انواع شال و روسری و صادرکنندگان، محصولات با قیمت تولیدی ( تقریبا مقطوع ) عرضه می گردد. جهت ارسال پیام، پشتیبان ما در سایت نارا به صورت آنلاین و همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *