جستجو کردن

مدل روسری حریر کریشه شاین چه مشخصاتی دارد؟

برای تشخیص جنس و کیفیت مدل روسری حریر کریشه شاین شناخت ویژگی های آن می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند. همچنین مراجعه به  فروشگاه های معتبر راهکاری مطمئن برای خرید این روسری و  تشخیص آن از نوع محصول فیک و بی کیفیت می باشد.

سایت naaraaa.com یکی از آنلاین شاپ های معتبر برای ارائه و عرضه انواع شال و روسری ست که محصولات خود را با قیمت ارزان و بدون واسطه و با کیفیت مناسب در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان خویش قرار می دهد. در صورتی که قصد خرید مدل روسری حریر کریشه شاین را دارید، مطالعه این مقاله می تواند به شما در انتخاب بهتر این محصول کمک کند. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

روسری حریر کریشه شاین

روسری حریر کریشه شاین؛ بافتی منحصر به فرد و خاص

این روسری از این لحاظ جذاب و شیک است، که بافتی منحصر به فرد و جنسی نرم و لطیف دارد. زیرا که تراکم بافت آن ظریف بوده و یک حالت درخشندگی دارد. این روسری به هر خانمی احساس شیک و لوکس بودن می بخشد. همچنین برای خانم هایی که علاقه مند به سبک های مدرن هستند و در عین حال می خواهند باوقار به نظر برسند، انتخاب این روسری یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

روسری حریر کریشه شاین جزو ترندهای به روز در دنیای فشن و مد بوده که هر روز بر تنوع آن افزوده می شود. این روسری دارای مدل های زنانه و دخترانه بوده که هر کدام طرح های متفاوتی دارند. بر این اساس انواع مدل های مجلسی، ساده این روسری نیز برای هر سلیقه ای مختلف می باشد.

روسری حریر کریشه شاین

ویژگی های روسری حریر کریشه شاین برای دختران جوان

رنگ بندی متمایز و فانتزی و طرح های درخشان این روسری یکی از مشخصه های اصلی مدل روسری حریر کریشه شاین دخترانه است. این روسری به دلیل جنس حریر و طرح لمه ای که دارد برای هر استایل دخترانه مناسب بوده و ست می شود.

روسری حریر کریشه شاین

روسری حریر کریشه شاین مدل زنانه

مدل های شاین در نوع زنانه اغلب با رنگ بندی سنگین و طرح های مناسب خانم های بزرگسال شناخته می شوند. انواع مدل های مجلسی زنانه این روسری جذاب و در حین حال مناسب برای تمامی خانم های با سلیقه و شیک پوش می باشد. همچنین می توان رنگ ها و طرح های شاد و جذاب را در بین مدل های این روسری مشاهده کرد که مناسب با سلیقه هر خانم موقر و با کلاس است.

روسری حریر کریشه شاین

تولید کننده انواع مدل روسری حریر کریشه شاین

روسری های شاین در سایت و فروشگاه نارا در قواره های بزرگ و استاندارد برندهای معتبر عرضه و به فروش می رسد. برند نارا از جمله پیشگامان در عرصه تولید و تامین انواع روسری حریر کریشه شاین است که با همکاری تولید کنندگان برتر ایرانی، بهترین محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد.

قیمت فروش روسری حریر کریشه شاین به صورت تک ۲۲۰ هزار تومان و عمده ۱۴۰ هزار تومان می باشد. لازم به ذکر است که قیمت انواع شال و روسری نارا برای افرادی که قصد خرید عمده با حجم بالا ( صد جین به بالا ) دارند، به نسبت مقطوع خواهد بود.

شما می توانید جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در مورد استعلام قیمت و کیفیت محصول، و نحوه ارسال و سایر موارد در این زمینه با پشتیبان و کارشناس فروش ما در سایت naaraaa.com تماس بگیرید. ارسال پیام به سایت نارا از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه ( حتی در روزهای تعطیل) امکان پذیر است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *