جستجو کردن

بهترین مدل های روسری نخی گلدار

روسری نخی گلدار یکی از جذاب ترین ترندهای روسری در دنیای مد و فشن برای خانم ها می باشد. این روسری دارای شکل های درشت و ریزی از گل است که به شکل ها و طرح های مختلف در بازار موجود می باشد. ما در این مقاله از سایت naaraaa.com به بررسی نکات و ویژگی های بهترین مدل های روسری نخی گلدار می پردازیم.

اگر شما قصد خرید این محصول را دارید، آشنایی بیشتر با این روسری می تواند به شما در انتخاب ایمن و رضایت‌بخش آن کمک کند. لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

روسری نخی گلدار

انواع مدل های روسری نخی گلدار

پارچه نخی از خوش جنس ترین در بین انواع شال و روسری نخی ست. این روسری به دلیل جنس نرم و لطیفی که دارد، همواره مورد توجه خانم های شیک پوش و طرفدار مد و فشن می باشد. از ویژگی های روسری نخی گلدار می توان به منعطف بودن آن اشاره نمود.

زیرا که به راحتی می توان از آن استفاده کرد و دیگر آنکه بر روی سر به خوبی نگه داشته می شود و نمی لغزد. همچنین طرح هایی از انواع گل باعث جذاب تر شدن آن گردیده است. روسری نخی گلدار در بین انواع روسری تنها اکسسوری مورد پسند همه خانم ها بوده و هر فردی با هر سلیقه و استایلی از آن استقبال می کند.

همچنین مدل های زنانه و دخترانه با طرح های مختلفی از گل در این روسری وجود دارد، که انتخاب را برای همه راحت تر نموده است. معمولا روسری های گلدار در قواره های بزرگ تولید و عرضه می شوند. با این حال قواره های در سایز و اندازه کوچک تر نیز موجود می باشد که برای مدل های مجلسی، استایل های اسپرت، کژوال و غیره مناسب هستند.

روسری نخی گلدار

مدل روسری نخی زنانه گلدار

روسری های گلدار زنانه با بافتی نرم و لطیف دارای طرح های زیبا می باشند که برای خانم های با سلیقه جذاب هستند. این روسری در قواره بزرگ و کوچک در اندازه های استاندارد عرضه می شود. طرح های مجلسی این روسری دارای طرح های شلوغ و پرکار هستند که برازنده هر خانم هنرمند و با سلیقه می باشد.

روسری نخی گلدار

مدل روسری نخی دخترانه گلدار

طرح های گل در مدل روسری های نخی گلدار فانتزی و بسیار شیک است. به طوری که با هر استایلی ست می شود. از مدل های مجلسی دخترانه گلدار می توان به گل های بابونه، گل های ریز و درست اشاره نمود که با رنگ بندی متنوع و زیبا طراحی شده اند. مدل های روسری های دخترانه در قواره های بزرگ و کوچک ارائه و عرضه می شوند.

روسری نخی گلدار

مدل های روسری نخی گلدار نارا

یکی از مزیت های خوب این روسری عدم پرز دهی و نخ کش شدن می باشد. همچنین می توان برای مدت طولانی از آن استفاده نمود. از این رو یکی از اکسسوری های مورد توجه در میان خانم ها این روسری نخی ست که جنسی با کیفیت و مرغوب دارد. این روسری در قواره بزرگ ( ۱۴۰ سانتی متر ) در این موجود است.

روسری های نخی نارا دارای ضخامت های مختلف می باشد و با توجه به نخی بودن می توان در تمام فصول ( با توجه به نازکی و ضخیم بودن  ) از آن استفاده نمود. این محصول دارای کیفیت عالی ست و دوام و ماندگاری بالایی دارد. رنگ بندی در مدل روسری های نخی گلدار نارا متنوع می باشد.

تولید و تامین انواع روسری های نخی گلدار نارا

شرکت و برند نارا یکی از پیشگامان اصلی در تامین انواع شال و روسری می باشد که با همکاری بهترین تولید کنندگان ایرانی توانسته است با ارائه و عرضه محصولات با کیفیت و مرغوب رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

در این راستا نیز انواع مدل های روسری نخی گلدار را با کیفیت مناسب و با قیمت تک ۲۴۵ هزار تومان و عمده ۱۸۷هزار تومان بدون واسطه و مستقیم توسط این سایت به مشتریان عرضه و به فروش می رسد. شما می توانید جهت خرید و انتخاب این محصول و هرگونه سوال در مورد کیفیت و استعلام قیمت ،نحوه سفارش و سایر موارد در این زمینه با پشتیبان ما در سایت naaraaa.com تماس بگیرید.

ارسال پیام به سایت نارا به صورت آنلاین همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ بعدازظهر برای همه عزیزان امکان پذیر است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *