جستجو کردن

خرید و قیمت انواع شال آبی کاربنی

شال آبی کاربنی یکی از شال‌هایی است که هر خانومی باید در کمد لباسش داشته باشد زیرا بسیار کاربردی و در عین حال شیک به حساب می‌آید.

شال آبی کاربنی

شال آبی کاربنی

شال و روسری از زمان‌های گذشته تا به امروز در ایران از استقبال زیادی برخوردار بوده است زیرا در کشورهای مسلمان خانم‌ها باید موهای خود را بپوشانند بنابراین تنوع زیادی در این زمینه به وجود آمده است.

با گذشت زمان انواع شال با شکل‌های مختلف به بازار عرضه شد و روز به روز تنوع آن افزایش پیدا می‌کند که پاسخگوی سلایق مختلف می‌باشد.

انواع شال با پارچه‌های مختلفی دوخته می‌شود که امروزه انوال شال به صورت خیلی بلند می‌باشد که حتی تا سه متر یا ۶ متر نیز می‌رسد.

دوخت شال در کارگاه‌ها به صورت صنعتی و دستی در حجم زیادی انجام می‌شود که بازار اقتصادی خوبی دارد و بخشی از آن در کشورهای خارجی نیز به فروش می‌رسد.

مشخصات شال آبی کاربنی

مشخصات شال آبی کاربنی

از شما می‌خواهیم که تا پایان این قسمت با ما همراه باشید زیرا به چند مورد از مشخصات شال آبی کاربنی اشاره شده است که ممکن است برای شما مفید باشد.

اولین ویژگی شال این است که ابعاد آن به صورت مستطیلی برش خورده است.

شال با رنگ آبی یکی از رنگ‌های بسیار کاربردی است که برای فصل تابستان گزینه مناسبی می‌باشد زیرا این رنگ خنک است و از جذب گرما و حرارت خورشید جلوگیری می‌کند.

ویژگی دیگر شال این است که نحوه پوشیدن آن بسیار آسان است و نسبت به روسری طرفداران بیشتری دارد و بیشتر دختر خانم‌های جوان از آن استفاده می‌کنند.

خرید شال آبی کاربنی

خرید شال آبی کاربنی

چند نکته طلایی برای خرید شال آبی کاربنی را در اینجا برای شما آماده کرده‌ایم که مطمئن هستیم با خواندن آن می‌توانید انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای داشته باشید.

اولین نکته برای خرید شال در نظر گرفتن سایز و ابعاد آن است که این مورد کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد علاوه بر آن نوع استایل نیز در این مورد مهم است برای مثال شال‌های بلند برای استایل‌های اسپرت مناسب نیست.

نکته دیگر در خرید این محصول در نظر گرفتن رنگ است زیرا آبی کربنی به صورت پررنگ و بی‌رنگ می‌باشد که باید با توجه به رنگ پوست خودتان و استایلتان انتخاب کنید.

نکته مهم برای خرید شال این است که باید جنس آن را در نظر بگیرید و یک جنس مرغوب تهیه کنید همچنین با توجه به فصل سال از شال نخی یا جنس‌های دیگر استفاده کنید.

قیمت شال آبی کاربنی + خرید و فروش

قیمت شال آبی کاربنی + خرید و فروش عوامل بسیار زیادی وجود دارد که قیمت شال آبی کاربنی را تحت تاثیر قرار می‌دهد یکی از این عوامل جنس محصول می‌باشد که هر چقدر کیفیت مرغوب‌تری داشته باشد قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

عامل دیگر ساده بودن یا طرح‌دار بودن آن است که انواع ساده‌تر قیمت ارزانتری دارد.

قیمت شال در بازار بسیار متنوع می‌باشد زیرا تنوع این محصول خیلی زیاد است و بازه قیمتی بین ۱۰۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان دارد.

اگر می‌خواهید مشاوره رایگان دریافت کنید و از قیمت دقیق مطلع شوید و اطلاعات بیشتری به دست آورید می‌توانید با کارشناسان ما که ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما هستند تماس بگیرید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *