جستجو کردن

شال برشکا | فروشندگان قیمت مناسب شال برشکا

شال برشکا از نظر طرح و رنگ دارای تنوع بسیار بالایی می‌باشد که خوشبختانه پاسخگوی همه سلیقه‌ها است و مصرف کننده برای انتخاب دست بازی دارد.

شال برشکا

شال برشکا

این محصول به عنوان یک روپوش برای پوشاندن موهای سر خانم‌ها استفاده می‌شود که علاوه بر آن می‌توان از آن به عنوان شال گردن نیز استفاده کرد و در بعضی از استایل‌ها پوشید.

انواع شال و روسری از زمان‌های گذشته تا به امروز تولید می‌شود که سالیانه نوع در دوخت و مدل آن افزایش پیدا می‌کند و قدمت خیلی بالایی دارد.

توجه داشته باشید که شال با روسری متفاوت است و نباید این دو را با هم اشتباه گرفت همچنین نحوه استفاده از آن و روسری نیز فرق می‌کند.

از پارچه‌های مختلف برای دوخت انواع این محصول استفاده می‌شود به همین دلیل در فصول مختلف سال بهتر است که از یک نوع با جنس مناسب استفاده شود.

مشخصات شال برشکا

مشخصات شال برشکا

از شما می‌خواهیم که تا پایان این قسمت با ما همراه باشید زیرا مشخصات شال برشکا را در این قسمت برای شما آماده کرده‌ایم.

اولین ویژگی شال این است که ابعاد مستطیلی شکل دارد و اندازه آن از یک متر تا ۳ متر نیز می‌باشد.

ویژگی دیگر این شال‌ها این است که جنس آن حالت چروک مانند دارد و به همین دلیل نیازی به اتو کردن ندارد.

مشخصه دیگر محصول داشتن وزن بسیار سبک است که استفاده طولانی مدت از آن اصلاً خسته کننده نیست و بسیار راحت می‌باشد.

همچنین به علت اینکه هوا به خوبی از آن عبور می‌کند برای فصل تابستان مناسب است از عرق کردن جلوگیری می‌کند.

خرید شال برشکا

خرید شال برشکا

برای خرید شال برشکا حتماً باید نکات مهم را در نظر داشته باشید تا انتخاب درستی انجام دهید.

اولین نکته‌ای که برای خرید این محصول می‌توان به آن اشاره کرد این است که رنگ آن باید متناسب با رنگ پوست شما باشد و همچنین با استایل شما هماهنگ باشد.

نکته دیگر برای خرید در نظر گرفتن متراژ محصول است اگر که نمی‌خواهید اذیت شوید بهتر است از نوع یک متری و حتی کوتاه در استفاده کنید.

جنس محصول نکته دیگری است که باید هنگام خرید آن را در نظر بگیرید خرید یک جنس مرغوب این امکان را به شما می‌دهد که تا چندین سال از آن استفاده کنید.

قیمت شال برشکا + خرید و فروش

قیمت شال برشکا + خرید و فروش عوامل زیادی وجود دارد که روی قیمت شال برشکا تاثیر می‌گذارد در اینجا به چند مورد اشاره می‌شود.

نوع جنس و پارچه‌ای که از آن دوخته شده است بسیار مهم است تا نرخ آن را تغییر دهد، ساده یا طرح‌دار بودن و اندازه شال روی قیمت موثر است.

ارزش این محصول از ۷۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۲۰۰ هزار تومان هم می‌رسد و زمانی از قیمت دقیق مشخص خواهد شد که شما انتخاب خود را انجام دهید.

کارشناسانی داریم که می‌توانند شما را در انتخاب و خرید یک محصول با کیفیت راهنمایی کنند بنابراین اگر می‌خواهید از این مشاوره رایگان استفاده کنید تماس بگیرید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *