جستجو کردن

خرید انواع شال بلوچی با بهترین قیمت

شال بلوچی یکی از لباس‌های سنتی مردم سیستان و بلوچستان است که ثمره دست زنان هنرمند این خطه می‌باشد که توانسته‌اند بهترین محصولی را تولید کنند.

شال بلوچی

شال بلوچی

شال بلوچی همانطور که ذکر کردیم هنر دست زنان بلوچ است و معمولاً با قلاب بافی، جواهردوزی یا سوزن دوزی سعی می‌کنند این شال‌ها را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنند.

این محصول از پارچه‌های بسیار نازک نخی تهیه شده است که قواری بسیار بزرگی دارد و هنر سوزن دوزی که در ایران نسل به نسل منتقل شده بر روی این شال‌ها طراحی می‌شود.

بسیار طرح‌های زیبایی دارد و هر خانمی که به این خطه سفر می‌کند به عنوان سوغات یک عدد از این شال‌ها برای خود تهیه می‌نماید.

رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های این شال‌ها بسیار متنوع است و با هر سلیقه‌ای می‌توانید از این شال‌ها خریداری کنید.

شیک‌ترین و زیباترین استایل‌ها را می‌تواند به وسیله این شال برای بانوان به وجود بیاورید.

این شال در حین اینکه کاملاً نخی است در فصل سرما گرم و در فصل گرما خنک است.

مشخصات شال بلوچی

مشخصات شال بلوچی

مشخصات شال نخی بلوچی را بیان می‌ کنیم تا بتوانید این محصول را خریداری کنید و بهترین جنس را تهیه نمایید.

این شالها از جنس نخ و بسیار نرم و لطیف است، ابعاد آن یک متر در دو متر می‌باشد و لبه‌ ها و حاشیه‌ های آن را سوزن دوزی می کنند.

معمولا در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی و سبز بیشتر تولید می‌ شود طرح‌های مدرن و سنتی را تلفیق کرده و توانسته اند شال‌های به روز و شیکی را تولید کنند.

حاشیه دوزی یکی از مهمترین مشخصه‌های این شال است که بر لبه آن طرح‌های بسیار خاص و زیبایی به وجود می‌ آورند و باعث می‌ شود شال مورد پسند و سلیقه بیشتر خانم‌ها قرار بگیرد.

خرید شال بلوچی

خرید شال بلوچی

برای خرید شال بلوچی باید حتماً دقت کنید شالی که خریداری می‌کنید به هیچ عنوان مواد در آن به کار نرفته باشد.

زیبایی و جذابیت این شال‌ها به خاطر این است که از جنس نخ مرغوب تهیه شده است و دوام و ماندگاری آن بسیار بالاست.

اگر شما شال سوزن دوزی بلوچی را خریداری کردید از این هنر حمایت نموده اید پس سعی کنید شال اصل خریداری کنید و از شال‌هایی که به وسیله ماشین گلدوزی شده از خریداری نکنید.

حتماً باید هنر سوزن دوزی که صدها سال قدمت دارد بر روی شال‌های بلوچی وجود داشته باشند .

این هنر زیبا در لبه‌های لباس، شلوار و کیف هم استفاده می‌شود و اگر تمایل داشتید می‌توانید ست کامل این هنر سوزن دوزی را به همراه شال بلوچی آن تهیه کنید.

قیمت شال بلوچی + خرید و فروش

قیمت شال بلوچی + خرید و فروش قیمت شال بلوچی نسبت شال‌های معمولی و گلدوزی شده بیشتر است چرا که تمام طرح و حاشیه‌ها و گل‌هایی که در این شال وجود دارد تماماً سوزن دوزی شده و با دست می‌باشد.

معمولاً قیمت یک شال بلوچی در بازار حدوداً بین ۵۰۰ تا ۱ میلیون تومان می‌باشد و شما می‌توانید این محصول را با این رنج قیمتی خریداری کنید.

اگر علاقمند به خرید این مدل شال‌های زیبا هستید و نگران این هستید که شالی که خریداری می‌کنید اصل نباشد ما به شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم.

می‌توانید از سایت ما در فضای مجازی شال دلخواه خود را در تنوع رنگی بالا سفارش بدهید و با قیمت مناسب و بدون واسطه این شال‌ها را خریداری کنید.

کافیست با پشتیبان گروه ما تماس گرفته راهنمایی‌های لازم را بخواهید و برایتان به درب منزل ارسال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *