جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع روسری برای محرم با قیمت مناسب

وجود روسری برای محرم یکی از واجبات برای یک خانم است، روسری به طور کامل گردن و مو ها را می پوشاند و یک پوشش کامل محسوب می شود.

روسری برای محرم

روسری برای محرم

مردم ماه محرم را به دلیل شهادت امام حسین (علیه السلام) و اهل بیت ایشان به سوگ می نشینند و به احترام شهداء کربلا جامه سیاه بر تن می کنند، پس روسری برای ماه محرم نیز بهتر است به رنگ مشکی باشد چرا که محرم ماه سوگواری برای سید الشهدا می باشد.

حالا شاید از خودتان بپرسید که چرا شال نداشته باشیم؟ زیرا روسری برای محرم بهتر است چرا که همیشه روسری مجلسی تر از شال بوده پس برای مجالس روضه و عزاداری ها نیز روسری مناسب تر می باشد.

حال در ادامه راجع به روسری برای محرم و سایر مراسمات دینی صحبت خواهیم کرد، البته استفاده از روسری تنها برای ماه محرم خلاصه نمی شود و روسری در اکثر مواقع جزئی از استایل بانوان محسوب می شود.

مشخصات روسری برای محرم

مشخصات روسری برای محرم

اگر بخواهیم راجع به مشخصات روسری برای محرم برایتان بگوییم می توانیم به رنگ آن اشاره داشته باشیم، بهترین روسری برای محرم رنگ مشکی دارد اما حتماً لازم نیست که روسری مشکی باشد می توان آن را به رنگ سرمه ای نیز استفاده کرد.

از دیگر مشخصات روسری می توان به جنس آن اشاره کرد، روسری برای محرم می‌تواند از جنس حریر، ابریشم، ساتن، نخی و یا غیره باشد.

روسری برای محرم ممکن است دارای نگین و یا بدون نگین باشد که این به مدل روسری بستگی دارد.

یکی از مشخصات روسری برای محرم نوع دست دوز بودن یا دور دوز بودن دور روسری می باشد که مدل دور دست دوز بهتر و مجلسی تر است.

خرید روسری برای محرم

خرید روسری برای محرم

خرید روسری برای محرم لازمه دانستن چند نکته می باشد، یکی از این نکات رنگ آن می باشد، هنگام انتخاب روسری برای محرم بهتر است که رنگ مشکی یا حداقل رنگ تیره از آن را انتخاب کنید.

اگر شما فردی چادری می باشید بهتر است که هنگام خرید، روسری را خریداری کنید که لیز نباشد و چادر بر روی آن سر نخورد.

روسری برای محرم ممکن است دارای نگین یا بدون نگین باشد و یا تلفیقی از پارچه و تور مشکی باشد که شما با توجه به سلیقه خود می توانید انواع آن را انتخاب کنید.

نکته دیگر نیز قواره روسری می باشد، اگر شما به دنبال یک روسری مجلسی برای محرم می باشید بهتر است روسری با قواره کوچک انتخاب نکنید.

قیمت روسری برای محرم + خرید و فروش

قیمت روسری برای محرم + خرید و فروش در روسری جنس آن تعیین کننده قیمت می باشد چرا که هرچه روسری با جنس بهتر و با کیفیت تر باشد قیمت آن بالاتر می رود در عوض استفاده بیشتری می توان داشت.

مدل دور دست دوز بودن روسری برای محرم نیز گرانتر از مدل دور دوز می باشد چرا که در نوع اول دور روسری با دست دوخته می‌شود و پر زحمت تر است.

قیمت روسری برای محرم را با توجه به قواره آن و کیفیت پارچه می توان چیزی حدود ۱۵۰،۰۰۰ تومان الی ۳۵۰،۰۰۰ هزار تومان مشاهده و خریداری کرد.

اگر دنبال یک روسری با کیفیت و منحصر به فرد برای ایام محرم می باشید با ما تماس بگیرید تا بتوانید آن را خریداری کرده و در مهمانی های مذهبی نیز استفاده کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *