جستجو کردن

راهنمای خرید شال حریر نوار دوزی + قیمت عالی

یکی از انواع پوشاک های پرطرفدار شال حریر نوار دوزی، است که بانوان از آن جهت استفاده برای مجالس و میهمانی های خاص استفاده می کنند.

شال حریر نوار دوزی

شال حریر نوار دوزی

امروزه استفاده از شال حریر نوار دوزی، توانسته به شخصیت ظاهری و استایل بانوان زیبایی خاصی ببخشد به همین خاطر بسیار مورد محبوبیت و توجه قرار گرفته است.

این مدل شال با انواع گوناگون در تنوع طرح و رنگ های بسیار زیبا در بازار وجود دارند که بسته به مدل، جنس مرغوب و سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

لازم به ذکر است در تولید این گونه شال، از الیاف کاملا طبیعی و نیز نخ مرغوب استفاده شده که بر میزان نرمی، لطافت و کیفیت بالای آن افزوده است.

معمولا شال هایی که دور آنها نوار دوزی شده، بسیار زیبا و باعث جذب مشتریان بیشتری می شوند.

همچنین این نوع شال از جنس حریر و کاملا نازک می باشد که در فصل گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات شال حریر نوار دوزی

مشخصات شال حریر نوار دوزی

از بهترین مشخصات بارز شال حریر نوار دوزی، می توان به جنس حریر مرغوب آن اشاره کرد که از الیاف نخ طبیعی تولید شده، چرا که جنس مرغوب باعث دوام و ماندگاری بالای آن می شود.

این نوع شال، از وزن بسیار سبک برخوردار بوده و با جنس نرم و لطیفی که دارد اصلا چروک نمی شود.

همچنین این مدل شال، به صورت نوار دوزی شده در تنوع طرح و رنگهای بسیار زیبا و جذاب در بازار وجود دارد.

شال حریر، در مدل های مختلف با ابعاد و اندازه های متفاوت در بازار عرضه می شوند که بسته به سلیقه افراد متفاوت می باشند.

استفاده از نوار در دوخت این گونه شال و همچنین بهره گیری از دستگاه های صنعتی مدرن در تولید کالا، بر کیفیت و زیبایی آن افزوده به همین خاطر مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

خرید شال حریر نوار دوزی

خرید شال حریر نوار دوزی

بهتر است خرید شال حریر نوار دوزی، را با توجه به مواردی که در این قسمت ارائه داده می شود انجام دهید تا از استفاده آن نهایت لذت را ببرید.

هنگام خرید شال، به نوع، مدل، کیفیت و جنس مرغوب آن توجه کنید تا از ماندگاری بالا برخوردار باشد.

این مدل شال را بسته به سلیقه خود در تنوع طرح و رنگ و همچنین با ابعاد و اندازه استاندارد انتخاب کنید تا در زیبایی ظاهری شما موثر باشد.

زمان خرید شال، به الیاف به کار رفته در تولید آن، نوار دوزی، دوخت محکم و غیره توجه شود.

خرید این گونه شال، را به طور مستقیم و غیر حضوری از طریق مراکز معتبر با حذف واسطه انجام دهید، زیرا خرید به این روش بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت شال حریر نوار دوزی + خرید و فروش

قیمت شال حریر نوار دوزی + خرید و فروش

همواره نحوه خرید و فروش شال حریر نوار دوزی، بر قیمت محصول بسیار تاثیر گذار می باشد.

همچنین جنس پارچه به کار رفته در تولید محصول، کیفیت، جنس نرم و لطیف، ابعاد و اندازه استاندارد، نوع شال، مدل، تنوع طرح و رنگ و غیره در تعیین قیمت شال بی تاثیر نبوده است.

بنابراین با وجود مزایای زیادی که این مدل شال دارد، می توان آن را در بازه قیمتی بین 395/000 تا 450/000 تومان محاسبه نمود که بر اساس نوسانات ارزی در بازار از قیمتی متفاوت برخوردار می باشد.

بنابراین خریداران و بانوان گرامی، می توانند با مراجعه مستقیم و غیر حضوری به سایت ما از طریق شماره های درج شده در ذیل سایت، بر اساس سلیقه خود این مدل شال را از سایت ما سفارش و خریداری کنند.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *