جستجو کردن

قیمت شال بندری + خرید انواع متنوع شال بندری

شال بندری یکی از زیباترین و چشم نوازترین شال‌هاییست که زنان بندری از آن استفاده می‌ کنند و جنس نازک و خنکی دارد و تنوع رنگی آن بالاست.

شال بندری

شال بندری

شال بندری یکی از لباس‌های سنتی خطه جنوب کشور است، از گذشته تا امروز زنان بندری به حجاب خود اهمیت می‌دادند و از این شال‌های بلند و در عین حال خنک استفاده می‌کنند تا سر و گردن خود را بپوشانند.

این شال‌ها با زیبایی تزیین شده معمولاً در حاشیه‌های آن سوزن دوزی صورت می‌گیرد سوزن دوزی هم ثمره دست زنانه هنرمند این خطه می‌باشد.

معمولاً در رنگ‌های بسیار روشن و تند این شال‌ها تولید می‌گردد، مانند رنگ‌های قرمز، زرد سبز و آبی که بسیار تنوع رنگی بالایی دارد و خانمان خانم‌های خوش سلیقه بندری از آنها استفاده می‌کنند.

معمولاً حاشیه‌های آن از نخ‌های طلایی سوزن دوزی می‌ شود که بسیار زیبایی آن را افزایش می‌ دهد.

مشخصات شال بندری

مشخصات شال بندری

مشخصات شال بندری را ذکر می‌کنیم تا اگر قصد داشتید از این شال‌ها تهیه کنید و یا اینکه به این خطه کشور سفری داشتید و به یک سوغات ارزشمند مانند شال بندری را برای خود خریداری کنید.

این شال‌ها در ابعاد یک متر در دو متر تولید می‌ شود، از جنس نخ بسیار نازک تهیه شده است که باعث خنک شدن سر و گردن خانم‌ها می‌گردد و از تعریق جلوگیری می‌نماید.

حاشیه‌های آن به وسیله نخ‌های طلای سوزن دوزی شده است و وسط شال هم گل‌های بسیار زیبای ریز و درشت به وسیله این نخ‌ها طراحی شده است.

به هیچ عنوان آب رفت در آن به وجود نمی‌ آید و اینکه تنوع رنگ بالای آن باعث می‌ شود که افراد با سلیقه‌های مختلف بتوانند شال دلخواه خود را خریداری کنند.

خرید شال بندری

خرید شال بندری

برای خرید شال بندری دقت داشته باشید این محصولات از یک مرکز معتبر خریداری کنید تا به کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

به هیچ عنوان این شال‌های بندری ضخیم نیست و در عین حال بسیار نازک بوده و باعث خنک شدن بدن می‌شود.

الیاف آن کاملاً طبیعی است و به هیچ عنوان در آن مواد به کار نرفته است، باعث حساسیت و آلرژی نمی‌شود.

بلندی شال‌ها تا قسمت کمر خانم‌ها را کاملاً می‌پوشاند و در این خطه از این شال‌ها به عنوان چادر هم استفاده می‌کنند.

به خاطر گرمی هوا در این منطقه این شال‌ها در رنگ‌های بسیار روشن مانند قرمز نارنجی، زرد و سبز بیشتر تولید می‌شود.

اگر به این خطه سفری داشتید حتماً از این شال‌ها به عنوان سوغاتی برای عزیزانتان تهیه کنید.

قیمت شال بندری + خرید و فروش

قیمت شال بندری + خرید و فروش قیمت شال بندری بسته به کیفیت و حاشیه دوزی‌های آن متفاوت است این شال علاقه‌مندان زیادی در سراسر ایران دارد و مختص زنان جنوب کشور نیست.

رنج قیمتی این شال‌ها در بازار چیزی حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان متغیر است، هر چقدر که شال‌ها کیفیت آن بالاتر و نخ به کار رفته در آن بیشتر باشد قیمت آن بالاتر خواهد.

اگر تمایل دارید این شال‌های بسیار زیبا را برای خود یا عزیزانتان تهیه کنید می توانید به صورت اینترنتی و در فضای مجازی از سایت معتبره ما این شال‌ها را خریداری کنید.

انواع مختلف شال و روسری را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می‌رساد و شما می‌توانید بهترین نوع محصول را بدون واسطه از ما تهیه کنید.

این شالها کیفیت عالی دارد و مطمئناً شما از خریدتان راضی خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *