جستجو کردن

قیمت شال بچه گانه + خرید و فروش شال بچه گانه عمده

شال بچه گانه برای پوشاندن موهای دختران به آنها کمک می کند و در کنار پوشاندن موها موجب زیبایی استایل آنها نیز می شود زیرا طرح های متنوعی دارد.

شال بچه گانه

شال بچه گانه

بچه ها نیز مثل سایر افراد دوست دارند پوشش زیبا و مناسبی داشته باشند، از بین لباس ها می توان شال بچه گانه را نام برد.

اکثر بچه ها دوست دارند شال بچه گانه داشته باشند زیرا شال بچه گانه در انواع طرح‌های کارتونی و عروسکی تولید می شود.

این شال بهترین انتخاب برای دختر خانم هایی می باشد که تازه به سن تکلیف رسیده‌ اند چرا که ‌طرح های آن واقعاً خواستنی می باشد و با کمک شال می توان حجاب را به دختران آموزش داد.

شما می توانید با یک شال بچه گانه سبک و خوش رنگ دختر خود را شاد کنید، بعضی از شال های بچه گانه دارای ست کیف یا دستمال سر هستند و شال های بچه گانه با سایز متوسط مناسب بچه هایی با سن ۷ تا ۱۲ سال می باشد.

مشخصات شال بچه گانه

مشخصات شال بچه گانه

هر لباسی مشخصات مخصوص به خود را دارد، ما در زیر به مشخصات شال بچه گانه می پردازیم تا شما آشنایی بیشتری راجع به این شال داشته باشید.

اولین مشخصه این شال سایز آن می باشد، همانطور که از نام این شال مشخص است مخصوص دختر بچه ها می باشد پس سایز آن نیز باید کوچکتر از سایر شال ها باشد.

از مشخصات دیگر شال بچه گانه می توان به طرح های آن اشاره کرد، بعضی از این شال ها دارای طرح های کارتونی می باشد که بچه ها مجذوب طرح های آن می شوند.

شال بچه گانه می‌تواند در انواع جنس ها از جمله جنس های حریر، ابریشم، نخی و غیره تولید شود و دارای رنگ های زیبا و جذاب می باشد.

خرید شال بچه گانه

خرید شال بچه گانه

قبل از خرید شال بچه گانه به سلیقه فرزند خود توجه کنید و شالی را انتخاب کنید که رنگ آن، رنگ مورد علاقه فرزند شما باشد و شما می توانید از فرزند خود در انتخاب شال بچه گانه کمک بگیرید.

مورد دومی که در خرید شال بچه گانه باید به آن توجه کنید، طرح آن می باشد، شما باید طرحی را انتخاب کنید که دخترتان آن را دوست داشته باشد و با دیدن آن ذوق کند.

هنگام خرید این شال به جنس آن دقت کنید، برای ‌کودکان شالی از جنس نخی بهترین مورد می باشد زیرا هم خنک بوده و هم از سر لیز نمی خورد.

اگر شغل شما فروشنده شال و روسری می باشد، می‌توانید با خرید شال بچه گانه به صورت عمده سود بیشتری را داشته باشید.

قیمت شال بچه گانه + خرید و فروش

قیمت شال بچه گانه + خرید و فروش برای اینکه قیمت شال بچه گانه را بدانیم باید از مواردی که بر قیمت این شال تاثیر می گذارند آگاه باشیم.

اولین موردی که قیمت شال بچه گانه را دچار تغییر می کند جنس پارچه می باشد زیرا هرچه شال با کیفیت تر و با جنس بهتر باشد، شال گران تر خواهد بود.

دومین مورد نیز طرح های روی شال می باشد، شال بچه گانه ممکن است ساده یا طرح دار باشد که نوع طرح دار آن قیمت بالاتری دارد.

قیمت شال بچه گانه را با توجه به جنس آن می توان چیزی حدود ۹۵،۰۰۰ هزار تومان الی ۲۰۰،۰۰۰ هزار تومان مشاهده کرد.

اگر به دنبال شال بچه گانه زیبا و با کیفیت برای دختر دلبند خود می باشید با ما تماس بگیرید تا آن را بدون دغدغه خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *