جستجو کردن

لیست قیمت شال لمه پولکی 1402

امروزه طیف گسترده ای از انواع شال لمه پولکی، در بازار وجود دارد که اغلب به دو صورت مجلسی و اسپرت باعث جذب مشتریان زیادی شده است.

شال لمه پولکی

شال لمه پولکی

در حال حاضر استفاده از شال لمه پولکی، در میهمانی ها و مجالس بسیار پرکاربرد می باشد و این به دلیل کیفیت، زیبایی و جذابیت آن است که محبوبیت زیادی بین بانوان پیدا کرده است.

همچنین این مدل شال، از پرفروش ترین مدل های شال محسوب می شود، زیرا با تنوع طرح و رنگ همراه است و بسته به سلیقه بانوان انتخاب و خریداری می شود.

برای این که تیپ و ظاهری زیبا داشته باشید می توانید این نوع شال را با سایر پوشاک دیگر ست کرد و بر زیبایی و جذابیت ظاهری خود افزود.

امروزه استفاده از الیاف طبیعی تولید شده در ساختار این نوع شال، بر کیفیت بالای آن افزوده و باعث محبوبیت و جذابیت علاقه مندان زیادی شده است.

مشخصات شال لمه پولکی

مشخصات شال لمه پولکی

به طور کلی از مشخصات ویژه شال لمه پولکی، می توان به نوع و مدل پولکی آن اشاره کرد که بر زیبایی ظاهری آن افزوده است.

این نوع شال، به خاطر استفاده از الیاف نخی طبیعی در تولید آن از کیفیت بالا برخوردار می باشد.

از دیگر ویژگی ها و مزایای خاص این نوع شال، می توان از جنس نرم و لطیف، وزن سبک، طرح ها و رنگ بندی های فوق العاده زیبا و همچنین دوام و ماندگاری بالای آن نام برد که طرفداران زیادی دارد.

همچنین براقیت و درخشندگی این مدل شال، یکی از ویژگی های برتر آن محسوب می شود.

البته شال لمه، انواع متنوعی دارد که از انواع آن می توان به نوع نخی و شنی اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود از جنس و مزایای متفاوتی برخوردار می باشند.

خرید شال لمه پولکی

خرید شال لمه پولکی

بهتر است جهت خرید شال لمه پولکی، به چند نکته مهم در زمان خرید آن دقت کنید.

امروزه خرید این مدل شال، به دو روش عمده و تکی صورت می گیرد که خرید عمده از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.

هنگام خرید شال، به مواردی همچون: کیفیت و جنس مرغوب آن توجه کنید تا از دوام بالا برخوردار باشد.

همچنین دقت به ضخامت، مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، نوع شال، ابعاد و اندازه آن و غیره باعث می شود خریدی عالی و مطمئن داشته باشید.

بهتر است این مدل شال را بسته به سلیقه خود در ابعاد و اندازه استاندارد همراه با تنوع طرح و رنگ خریداری کنید.

قیمت شال لمه پولکی + خرید و فروش

قیمت شال لمه پولکی + خرید و فروش

همان طور که می دانید قیمت شال لمه پولکی، مانند انواع دیگر شال ها متفاوت می باشد، زیرا نحوه خرید و فروش تاثیر بسزایی در تعیین قیمت محصول دارد.

همچنین رنگ بندی، تنوع طرح، زیبایی ظاهری، اندازه، مدل و نوع شال و از همه مهمتر کیفیت و جنس مرغوب شال تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارند.

پس بنابراین با توجه به عوامل مختلف و تاثیر گذار بر قیمت محصول می توان بازه قیمتی آن را بین 250/000 تا 550/000 تومان برآورد کرد.

لذا مشتریان گرامی، می توانند جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید این مدل شال از طریق شماره های مربوطه با سایت و همکاران ما در این زمینه ارتباط برقرار کنند.

ضمنا همکاران ما با ارائه بهترین خدمات شما را به سوی خریدی عالی و به صرفه تشویق می کنند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *