جستجو کردن

روسری کرپ حریر؛ راهنمای خرید با شرایط ویژه و قیمت استثنایی

بسیاری از خانم ها طرفدار روسری حریرکرپ هستن. به این دلیل در این مقاله بر آن هستیم تا  نکاتی که هنگام خرید روسری حریر کرپ لازم است در نظر داشته باشید بیان کنیم. علاوه بر این شرایط ویژه و قیمت های استثنایی روسری حریر کرپ را نیز ذکر می کنیم که مورد توجه قرار دهید.

بخش اول: شرایط ویژه خرید روسری کرپ حریر

روسری حریرکرپ چون یه پارچه نسبتا لطیفی دارد باید در برش آن خیلی دقت کرد.  کیفیت پارچه کرپ حریر برای ایستایی خوبی روسری باید از درجه عالی باشد. بنابراین حتما سعی کنین برای خرید روسری حریر کرپ از فروشگاه ها و تولیدی های معتبر تهیه بفرمایید و صرفا قیمت را معیار قرار ندهید. که البته در مورد قیمت مثل باقی محصولات، نمی توان گفت لزوما قیمت پایین بی کیفیت و یا قیمت بالا باکیفیت است بلکه قیمت به سیاست قیمت گذاری مربوط است.

روسری حریر کرپ به دلیل پارچه متراکمی که دارد به راحتی نخ کش نمی شود و اصلا دون و پرز نمی شود. از آن روسری هایی است که با شستشوی مناسب می توانید سال های سال از آن استفاده کنید پس هرچه برایش هزینه کنید باز برای شما قیمت مناسب است. ولی با این وجود گاهی بنا به مناسبت های مختلف مثل اعیاد ملی و مذهبی و یا به دلیل ناقص شدن برخی رنگ ها فروشندگان تخفیف خوبی روی روسری های کرپ حریر می زنند.

پس اگر فروشگاه یا تولیدی ای برای خرید روسری حریرکرپ انتخاب کردید حتما در مناسبت ها به فضای مجازی یا حضوری آن سر بزنید که احتمال تخفیف زیاد است.

بخش دوم: قیمت استثنایی روسری کرپ حریر

روسری حریرکرپ برشی با سایزهای مختلفی دارد؛ از 70 سانت (مینی اسکارف) تا 140 سانت (نیم چادر) که طبیعتا قیمت های متفاوتی نیز خواهند داشت. پس هنگام خرید، در وهله اول به سایز روسری دقت کنید. قیمت یک روسری عرض 130 سانت به صورت معمول در بازار از 190 تومن تا 250 تومن می باشد که بنا به سیاستگذاری در قیمتگذاری این تفاوت وجود دارد. اگر از کیفیت کار اطمینان دارید، و به محلی که از آنجا خرید می کنید اعتماد دارید، قیمت بالا می تواند به دلیل خرید پارچه گران تر و یا فروش کم باشد. اگر خریدتان محدود است بهتر است از مکان مورد اعتماد تهیه کنید. ولی برای خرید عمده و یا تعداد بالا پیشنهاد می شود حتما با تحقیق و جستجو در بازار ها و سایت ها کیفیت مدنظرتون را با کمترین قیمت پیدا کنید.


بخش سوم: نکات مهم در خرید روسری کرپ حریر

روسری حریرکرپ تنوع رنگ بالایی دارد که با یک گشت و گذار در بازار شاید به 100 رنگ از حریرکرپ هم برسد که البته در چند توناژ رنگی می توان دسته بندی کرد. کیفیت دوخت لبه روسری مهم است که اگر سردوز می شود سردوز مرتبی باشد و اگر دوبل باریک دوخته شود که بسیار هم مزونی و زیباست.

حال که در مورد قیمت و کیفیت روسری کرپ حریر صحبت کردیم به یک نکته پایانی هم توجه کنیم که تنها و شاید تنها عیبی که روی روسری حریرکرپ می توان گذاشت لکه گیری این پارچه است که با هر کیفیتی از پارچه این لکه گیری وجود دارد. البته، جای نگرانی نیست با محلول پودر صابون و یا محلول جوش شیرین می توانید لکه های جدید را کامل رفع کنید و لکه های قدیمی هم کمرنگ می شوند.

روسری کرپ حریر

پس نتیجه گیری این مقاله به این صورت می شود:

اگر شما هم جزو علاقه مندان روسری حریر کرپ هستید می توانید با خرید از یک تولیدکننده یا فروشنده معتمد، با خرید با کیفیت ترین حریرکرپ بدون هیچ محدودیتی از آن در استایل روزمره، مجلسی و کاری خود استفاده کنید. فقط به این توجه کنید که علاوه بر روسری، چادر یا مانتوی شما نیز موثر است که متناسب با محل استفاده انتخاب شود.

نگران قیمت این روسری نباشید. با بررسی هایی که نارا انجام داده است این جنس جزو بادوام ترین روسری هاست که ارزش آن بسیار بیشتر از قیمت هایی است که در فروشگاه ها می بینید. خرید از تولیدکننده یا واسط های مستقیم تولید کننده می تواند کمترین قیمت را برای شما داشته باشد. با اینحال، با تخفیفات اعیاد یا فصلی با هزینه کمتری چندین رنگ از این روسری بسیار شکیل را به دست اورید. روسری حریر کرپ یک روسری چهارفصل گفته می شود ولی به نظر روزهای داغ تابستان به دلیل ضخامت این روسری، مناسب نباشد پس برخی تولیدکنندگان و فروشندگان تخفیف خوبی روی این جنس دارند که می توانید با جستجو در نت به آن ها دست یابید.

خرید روسری کرپ حریر همچنین شال کرپ حریر با شرایط ویژه و دسترسی به قیمت استثنایی می‌تواند فرصتی عالی برای داشتن یک اکسسوری فوق‌العاده باشد. با رعایت راهنمای خرید، می‌توانید روسری کرپ حریری با شرایط ویژه و قیمت استثنایی را بیابید و از آن بهره‌برداری کنید. حتما در این زمینه با همکاران ما در ارتباط باشید.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *